- Katılım
- 10 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,741
ehliyet Neden Alınır ve kullanılır ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 PM ----------
Altındaki Motor ne kadar ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:05 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 PM ----------
Bu Krizde OLAcak işmi?? Arkadaşımm 400 Lirayı BuLabiLsek Tamam Gidip Alacagız EhLiyeti. Yok Anasini SAtayım.. oLmayınca oLmuyor işde.. Para İçinde Yüzüpde Almayan Utansın..
OyLe Oh oLmuş iyi oLmuş DiyenLer Elinizi Vicdanınıza Koyun... b2 si oLupta Motoru Yerinden KaLdıramayan Size Yüzlerce isim SAyarım..
Altındaki Motor ne kadar ?