Ehliyetsiz motor kullanmak! biz yandık siz yanmayın!!!

Katılım
28 Mar 2004
Mesajlar
562
biras daha ucuz, hatta B varsa daha da inio, sınavda da sadece motosikletle ilgili olan ek kısma giriosun 50 soru mu ne öle bişi.
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
zekeriyakoyde 9 yasindan beri 100cc ustu motor kullaniorm su an 16 yasin daim we hic yakalanmadim bi kac kez arabayla yakalandim ama artik cezalar acaip artti umarim bsey olmaz!!!
 

KoD

Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
29
Arkadaslar ben 1 ay önce A2 için yazıldım. Su anda stajer ehliyeti muhabbeti yürürlüğe geçmedi. Ben 1 temmuzda sınava girecem Agustosun 5 i gibi de ehliyetim elimde olacak inş. Geçen hafta sonu Gebze eskihisarda Jandarma Trafik çevirdi beni ama ceza yazmadı. Allah razı olsun. Ayrıca ehliyetsiz motorsiklet kullanmamın cezası 600 ytl diğil 890 ytl dir. O gün uzman çavuş sölemişti. Bu arada 1 Temmuzdaki sınavın kayıtları bitmiştir. 29 mayısta bankalar hesaplarını kapattı.Bilgilerinize !
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
380
Ben ehliyeti yeni aldım allaha şükür,artık trafikte giderken polis görünce korkmuyorum,gerçekten çok güzel bir duygu.Eskiden bir polis görünce özellikle kırmızı ışıklarda durunca ve orada bir trafik polisi olunca çok korkardım ehliyet soracak diye,artık içim rahat,gerçi şimdi de kask yok diye durdurabilirler ama ona da çok ceza yazmazlar herhalde.
 
Katılım
3 Nis 2005
Mesajlar
122
bilmeden yazmayın arkadaşlar, ehliyetsiz araç kullanmanın cezası 630 ytl dir.. peşin ödersen 440 a düşer..(630 u 4 taksitle 1 sene içinde alıyorlar)
senin söylediğin rakam ayrı.. ruhsat sahibi ve kullanan farklı ise... ruhsat sahibine de 200 ceza yazıyorlar
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
0
ehliyetsiz motor kullandığımız için 800 ytl ceza yedik. arkadaşlar bucaya tansaşın oraya ehliyetsizseniz sakın gitmeyin. adam hiç acımıyor. birde motoru kullanan 16 yaşındaki erkek kardeşim olunca bendeki b sınıfı da bişeye yaramadı bastılar cezayı. sinirden oturdum ağladım ya... iki gün önce işten ayrıldım şimdi gelde ceza öde. allahtan ehliyeti olan bi arkadaş kurtardı da motoru bağlatmadık. yani işin kısası hiç acımadan 800 ytl'yi yazdılar. siz siz olun ehliyetsiz motor kullanmayın. bi musibet bin nasihattan iyiymiş. ödeyecez artık... evlat acısı gibi koydu valla:(
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bilmeden yazmayın arkadaşlar, ehliyetsiz araç kullanmanın cezası 630 ytl dir.. peşin ödersen 440 a düşer..(630 u 4 taksitle 1 sene içinde alıyorlar)
senin söylediğin rakam ayrı.. ruhsat sahibi ve kullanan farklı ise... ruhsat sahibine de 200 ceza yazıyorlar

sayın arkadaşım ehliyetsiz yakalandığında motosiklet veya arac bağlanır...otopark ve çekme ücretinide katarsan o rakamlara gelir...ehliyetsiz yakalandığından motoruna polis el koyar...başına gelmeden anlaman mümkün değil...:cat:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
sayın arkadaşım ehliyetsiz yakalandığında motosiklet veya arac bağlanır...otopark ve çekme ücretinide katarsan o rakamlara gelir...ehliyetsiz yakalandığından motoruna polis el koyar...başına gelmeden anlaman mümkün değil...:cat:

Mete doğru söylüyor en son yakaladığımız ehliyetsiz motor kullanan şahısa park masrafları ile beraber 1.000 ytl civarında bir cezaya tekamul etmişti..:cat:

ruhsat sahibi başkası idi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eki 2007
Mesajlar
269
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benimde ehliyet yok. en kısa sürede alsam iyi olur.polisler nedense uyuz oluyor bana zaten... :)
 
Katılım
3 Kas 2007
Mesajlar
308
ben 15 gun once kayıt oldum kursa 100 ytl kurs ucretı toplam masraf 250 ytl olur sanırım ocak 15 de cepte ıns a2 tabi sınavı gecersem polislerden korkarak surmeyecegım artık
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Valla arkadaşlar ehliyet çok çok önemli.Ne kadar bilirseniz bilin cebinizde ehliyet taşımanın rahatlığıyla sürmek kadar güzel birşey olduğunu dşünmüyorum.Ben de 10 gün önce B'nin sınavına girdim kısmetse de bunun ardından diğer sınavda a2'ye giriyorum.İnşallah ocak sonu şubat başı gibi ehliyetime kavuşurum ve de kafama o an Honda CBR 125r veya Beat 'den hangisi daha çok yatarsa direk onu alırım.
Herkese kazasız belasız ve de ehliyetli sürüşler:cat:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
11
ben 15 yaşındayım duyduguma göre 16 yaşında alınıyordu galiba bilgilendirirseniz sevinirim
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
"ehliyetsiz biniyorum hiç yakalanmadım süper kaçarım" diyen arkadaşlara ancak aferim diyebiliyorum. umarım cezalar iki katına çıkar ve umarım yakalanır o cezaları paşa paşa ödersiniz.

onlara destek verenler de sonra gelip "motorculara pis serseri gözüyle bakıyorlar hepimiz aslanlar gibi insanlarız halbuki" muhabbetine hiç girmesinler, inandırıcılıktan çıkıyor. ehliyet almaya bile gerek duymayan adam yayaları yara yara kaldırımdan da gider, diğer araçları da tehlikeye sokacak hareketler yapar. kaskı da büyük ihtimalle kimi kuryeler gibi "yarım" takıyordur :pr:

not: cepte duracak 4 cm.lik bir kagıdın sürüş tekniği verecegini iddia etmiyorum. amaç bu hobiyi, güzel ulaşım şeklini gerçekleştirirken "bilinçli" olmak. trafikte güvenlik için koyulmuş kurallara uymak. o kuralları öğrendigini gösteren belgeyi almaya lüzum görmeyen birisi "ben uyuyorum dert etme sen" dese ne olacak demese ne olacak... laf.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
"ehliyetsiz biniyorum hiç yakalanmadım süper kaçarım" diyen arkadaşlara ancak aferim diyebiliyorum. umarım cezalar iki katına çıkar ve umarım yakalanır o cezaları paşa paşa ödersiniz.

onlara destek verenler de sonra gelip "motorculara pis serseri gözüyle bakıyorlar hepimiz aslanlar gibi insanlarız halbuki" muhabbetine hiç girmesinler, inandırıcılıktan çıkıyor. ehliyet almaya bile gerek duymayan adam yayaları yara yara kaldırımdan da gider, diğer araçları da tehlikeye sokacak hareketler yapar. kaskı da büyük ihtimalle kimi kuryeler gibi "yarım" takıyordur :pr:

not: cepte duracak 4 cm.lik bir kagıdın sürüş tekniği verecegini iddia etmiyorum. amaç bu hobiyi, güzel ulaşım şeklini gerçekleştirirken "bilinçli" olmak. trafikte güvenlik için koyulmuş kurallara uymak. o kuralları öğrendigini gösteren belgeyi almaya lüzum görmeyen birisi "ben uyuyorum dert etme sen" dese ne olacak demese ne olacak... laf.

nazaran haklısın arkadaşım. motosiklet almak kadar ehliyetin ve koruma giysilerini almanın da önemli olduğunu anlayacağımız günler de gelir umarım
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
"ehliyetsiz biniyorum hiç yakalanmadım süper kaçarım" diyen arkadaşlara ancak aferim diyebiliyorum. umarım cezalar iki katına çıkar ve umarım yakalanır o cezaları paşa paşa ödersiniz.

onlara destek verenler de sonra gelip "motorculara pis serseri gözüyle bakıyorlar hepimiz aslanlar gibi insanlarız halbuki" muhabbetine hiç girmesinler, inandırıcılıktan çıkıyor. ehliyet almaya bile gerek duymayan adam yayaları yara yara kaldırımdan da gider, diğer araçları da tehlikeye sokacak hareketler yapar. kaskı da büyük ihtimalle kimi kuryeler gibi "yarım" takıyordur :pr:

not: cepte duracak 4 cm.lik bir kagıdın sürüş tekniği verecegini iddia etmiyorum. amaç bu hobiyi, güzel ulaşım şeklini gerçekleştirirken "bilinçli" olmak. trafikte güvenlik için koyulmuş kurallara uymak. o kuralları öğrendigini gösteren belgeyi almaya lüzum görmeyen birisi "ben uyuyorum dert etme sen" dese ne olacak demese ne olacak... laf.
bunun korumayla yayaları yarmayla ilgisi yok ehliyeti olanlar yapmıyomu? + ehliyeti olmayanların hepsi hakkında böyle konuşmaya hakkın yok bunların ehliyetlede alakası yok sürücüyle alakası var ve o ehliyetsiz sürücülere karşıda "inş. yakalanırsınız" kelimesiyle beddua etme hakkını size kimse vermiyor ..
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Eki 2008
Mesajlar
1
arkadaşlar ben 28.03.1992 doğumluyum ne zaman ehliyet alırım biri yardımcı olursa sevinirim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst