bilmeden yazmayın arkadaşlar, ehliyetsiz araç kullanmanın cezası 630 ytl dir.. peşin ödersen 440 a düşer..(630 u 4 taksitle 1 sene içinde alıyorlar)
senin söylediğin rakam ayrı.. ruhsat sahibi ve kullanan farklı ise... ruhsat sahibine de 200 ceza yazıyorlar
sayın arkadaşım ehliyetsiz yakalandığında motosiklet veya arac bağlanır...otopark ve çekme ücretinide katarsan o rakamlara gelir...ehliyetsiz yakalandığından motoruna polis el koyar...başına gelmeden anlaman mümkün değil...:cat:
"ehliyetsiz biniyorum hiç yakalanmadım süper kaçarım" diyen arkadaşlara ancak aferim diyebiliyorum. umarım cezalar iki katına çıkar ve umarım yakalanır o cezaları paşa paşa ödersiniz.
onlara destek verenler de sonra gelip "motorculara pis serseri gözüyle bakıyorlar hepimiz aslanlar gibi insanlarız halbuki" muhabbetine hiç girmesinler, inandırıcılıktan çıkıyor. ehliyet almaya bile gerek duymayan adam yayaları yara yara kaldırımdan da gider, diğer araçları da tehlikeye sokacak hareketler yapar. kaskı da büyük ihtimalle kimi kuryeler gibi "yarım" takıyordurr:
not: cepte duracak 4 cm.lik bir kagıdın sürüş tekniği verecegini iddia etmiyorum. amaç bu hobiyi, güzel ulaşım şeklini gerçekleştirirken "bilinçli" olmak. trafikte güvenlik için koyulmuş kurallara uymak. o kuralları öğrendigini gösteren belgeyi almaya lüzum görmeyen birisi "ben uyuyorum dert etme sen" dese ne olacak demese ne olacak... laf.
bunun korumayla yayaları yarmayla ilgisi yok ehliyeti olanlar yapmıyomu? + ehliyeti olmayanların hepsi hakkında böyle konuşmaya hakkın yok bunların ehliyetlede alakası yok sürücüyle alakası var ve o ehliyetsiz sürücülere karşıda "inş. yakalanırsınız" kelimesiyle beddua etme hakkını size kimse vermiyor .."ehliyetsiz biniyorum hiç yakalanmadım süper kaçarım" diyen arkadaşlara ancak aferim diyebiliyorum. umarım cezalar iki katına çıkar ve umarım yakalanır o cezaları paşa paşa ödersiniz.
onlara destek verenler de sonra gelip "motorculara pis serseri gözüyle bakıyorlar hepimiz aslanlar gibi insanlarız halbuki" muhabbetine hiç girmesinler, inandırıcılıktan çıkıyor. ehliyet almaya bile gerek duymayan adam yayaları yara yara kaldırımdan da gider, diğer araçları da tehlikeye sokacak hareketler yapar. kaskı da büyük ihtimalle kimi kuryeler gibi "yarım" takıyordurr:
not: cepte duracak 4 cm.lik bir kagıdın sürüş tekniği verecegini iddia etmiyorum. amaç bu hobiyi, güzel ulaşım şeklini gerçekleştirirken "bilinçli" olmak. trafikte güvenlik için koyulmuş kurallara uymak. o kuralları öğrendigini gösteren belgeyi almaya lüzum görmeyen birisi "ben uyuyorum dert etme sen" dese ne olacak demese ne olacak... laf.