Ben de bugün B'nin direksiyon sınavına girdim ve 90 ile geçtim fakat buruk bir sevinç yaşıyorum.Ben 24 aralıktaki sınava A2'den girecektim fakat -şimdi kendisine söyleyeceğim şeylerin burada ayıp kaçacağını düşündüğüm- MEB yüzünden bu sınava giremiyorum.Sebebi şu ki önümüzdeki sınavın kayıt tarihi sona ermiş.Bu bana tam 3 aya malolacak ve şubatta A2'nin yazılı sınavına gireceğim ve de kısmetse martta ehliyet elimde olacak.Ehliyetim olmadan motor alamayacağımdan dolayı öyle bir hayal kırıklığına uğradım ki anlatamam:salut::salut::salut:
Sizlere soracağım motor fiyatları ocak-şubat ayları arası bayağı düşer deniyordu.Mart ayının ortalarına doğru durum nasıl olur?Yoksa şubattan almak mı gereklidir?
Teşekkürler...