ehliyeti almaya motorla gitsem bi sorun olurmu

Katılım
24 Nis 2016
Mesajlar
28
merhabalar bu gün karakoldaki randavü günüm saat 9 gibi evden çıkıp avcılardan silivriye gidicem evraklarım tam sadece gidip ehliyetimi almak kaldı sizce motorlami gideyim çevirme olurmu sabah yada olursa sıkıntı yaşarmıyım yoksa otobüslemi gitmeliyim
 
Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
186
Hiç bişey olmaz ben ehliyeti - ruhsatı hatta sıfır motor aldığımda plakayı almaya bile motorla gittim .. Çevirme olursa sıkıntı yaşarsın ama:santa:
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
çevirme olur ve uyuz polis denk gelirse 2-3 bin ceza yersin ne olacak.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
456
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne der bazı hocalar yakalanmadığın sürece kopya çekmek serbest:) yakalanmadığın sürece bir şey olmaz
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
1,066
çevirme olursa sıkıntı yaşayabilirsin. bence asıl soru şu olmalı bu riske değermi? bana sorarsan dolmuşla/otobüsle git al. eve geldiğindede ehliyet turu atarsın (bana sorarsan bu turu iftardan sonra at normalde dikkati sıfıra yakın olan sürücülerimizin dikkati oruçtan dolayı sıfırın altında seyrediyor.)
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Teknik olarak ehliyetiniz var ve basilmis durumda , bilgisayardan baktiklarinda ehliyetsiz gorunmiceksiniz yani ehliyetinizi evde unutmussunuz durumu olur bence en fazla.
 
Katılım
29 May 2016
Mesajlar
553
Ehlıyetı almakmı eve gelıyor kardesım yenı yasada eger ehlıyet cıkarmak ıcın kursun verdıgı belgelerı gotureceksen ehlıyetın yokmuscasına ceza kıtlerler yasayan arkadasım var burda 1 hafta once burada
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Allah korusun. Öküzün biri gelip sana arkadan dokundursa, Haklı iken haksız olursun. Bi ton ceza yersin.

Otobüsle git. Al ehliyetini. Sonra para para uzun yıllar kullanırsın.

Bir gün motor sürmeyi ver ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:32 ----------

Teknik olarak ehliyetiniz var ve basilmis durumda , bilgisayardan baktiklarinda ehliyetsiz gorunmiceksiniz yani ehliyetinizi evde unutmussunuz durumu olur bence en fazla.

Yanlış bilgi. Öyle bişey yok.
Sen Üni öğrencisisin. ve bütün dersleri verdin. Teknik olarak mezun durumdasın. Fakat diplomanı almadın daha. İşe girmeye hakkın yok o kağıt parçası elinde olmadı sürece.

Ehliyet alma hakkın olduğu zaman ehliyetin çıkmış olmuyor. Sen sertifikayı götürüp teslime diyorsun onlar ondan sonra sisteme işliyor. Sertifikatı Emniyet vermiyor. MEB veriyor. İkisi farklı kuruluş. Aralarında öyle süper bir kordinasyon yok.

Sen sertifikanı veriyorsun emniyetteki amca seni sisteme işliyor. ehliyet numarası veriyor. Sisteme işmeneden o numara verilmediği için senin ehliyetin olmamış oluyor.
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
527
2 senede bir kere çevirmeye girdim. oda gece 4 dü. Taksim çıkışında. Büyük kısmetsizlik olur çevirmeye girersen ! ,:)
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Ben de ruhsatı ve plakayı almaya motorla gittim. Trafiğin otoparkına park ettim :D
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
52
Motosikleti
Fazer 8 2011 - Stock
Elinde kağıdın,olmadı telefonda kaydın varsa bu durumda hiçbir polis ceza yazacak kadar insafsız değildir.
Motorların %65'ini ehliyetsiz kullanıyorlar, ehliyet almaya gidene ceza kesilecek falan, saçmalık.
Hadi oldu ya, kaza geçirdin, kayıtlarda ehliyetin görünür. İster al,ister alma.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Elinde kağıdın,olmadı telefonda kaydın varsa bu durumda hiçbir polis ceza yazacak kadar insafsız değildir.
Motorların %65'ini ehliyetsiz kullanıyorlar, ehliyet almaya gidene ceza kesilecek falan, saçmalık.
Hadi oldu ya, kaza geçirdin, kayıtlarda ehliyetin görünür. İster al,ister alma.

arkadaş ehliyeti almaya değil evrak vermeye gidiyor.
kayıtlarda ehliyeti falan yok.
bilmeden fikir sahibi olmayın.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,258
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Sürücü Sertifikası Trafik Tescil Şubesince Sürücü Belgesine dönüştürülmedikçe geçerliliği yoktur. Trafik Tescil Şubesine müracaat ettiğinizde sürücü belgesi basılıp posta ile teslim edilinceye kadar geçerli olmak üzere Geçici Belge verilir. O belge ile araç kullanabilirsiniz.
Kısaca TRAFİĞE MÜRACAAT ETMEDEN SERTİFİKANIN HİÇ BİR GEÇERLİLİĞİ YOKTUR. Yakalanırsanız ÖPERLER. :(
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Çevirme olursa sıkıntı yaşarsın ne demek arkadaş? Var mı böyle sığ bir tabir? Bu ülke sizin zihniyetteki insanlar yüzünden gelişmiyor zaten.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
yahu ehliyeti almaya ehliyetsiz gidilir mi olacak iş değil. ben plakayı almaya bile otobüsle minibüsle gittim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst