ya arkadaşım önceki konuda kaç kere anlattık hala bir de konu açmış soruyorsun onu da geçtim bi yerde 2 ay bi yerde 3 yıl diyorsun nedir bu ya
Git bin geber başına bişi gelsin öyle akıllan yoksa elli tane konu açsak yine soracaksın bineyimmi binmeyeyim mi diye
Ben ehliyetsizim biniyorum bişi olmuyor diyenlere yahut özendirenlere diliyorum allahtan çok büyük bişi yaşamadan akıllanırlar
çok mu zor abicim ehliyet sınavı kendi motorunu sürüyorsan çok mu zor 2 dakika sınav olup şu aleti yasal kullanmak çok mu zenginsiniz de bi yere sürttüğünüzde herşeyiyle ödeyeceksiniz hayatınız hapishane köşelerinde geçirecek kadar mı değersiz hadi söyleyin ne zannediyorsunuz hayatınızın sonuna kadar böyle bu ve bu gibi mevzular hiç yakalanmayacağınızı mı yada kendiniz bi hata yapıyorsunuz başkalarını da hata yapmaya neden teşvik ediyorsunuz
Tabi sonuçta kaza yapacak da ceza alacak da siz olmayınca ehliyetsiz sür bişi olmaz de sen mi yatacaksın çocuğun yerine hapishanede sen mi ödiyeceksin çocuğun motorunu karşı tarafın zararını lütfen bırakın terk edin burayı böylesine nezih bir bilgi paylaşım yerinde hiç hoş değil bunları konuşmak..!