Ehliyet

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadşlar motoru ehliyetsiz kullanıyorum sizce ehliyet için bekliyeyimmi kullanmaya dewam edeyımmı
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence en doğrusunu yapıyorsun ehliyet saçma bence aldığımdan beri faydasını görmedim öyle duruyor evde bende ehliyetsiz kullanıyorum hiç bir sıkınntı yaşamadım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çevirmeye yüzlerce grdm ama hç durdurulmadım bn sadece kaza yapınca bn %100 haklı olsam ble haksız duruma dusuyorum ve hapıse kadar yolur var ondan korkuyorum çevirmeden hç korkmam
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
306
Trafikte başıma gelebilecek herşeyde ben suçluyum diyorsanız ehliyetsiz kullanın.Ehliyet çok saçma diyenlere de kulak asmayın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Tem 2011
Mesajlar
36
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor tutkunuyum ama lise 1 im ehliyete daha 3 sene var
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
37
Katılım
28 May 2011
Mesajlar
43
bende ehliyetsiz kullanıyorum sıkıntı olmadı şimdiye kadar ama arkadasında dedigi gibi kazaya karısırsanız haklı bile olsanız suclu durumunda gözüküyorsunuz..en kısa zamanda ehliyet temin etmek gerek bnde 22 ekim sınavına yazıldım bekliyorum..
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ya arkadaşım önceki konuda kaç kere anlattık hala bir de konu açmış soruyorsun onu da geçtim bi yerde 2 ay bi yerde 3 yıl diyorsun nedir bu ya

Git bin geber başına bişi gelsin öyle akıllan yoksa elli tane konu açsak yine soracaksın bineyimmi binmeyeyim mi diye

Ben ehliyetsizim biniyorum bişi olmuyor diyenlere yahut özendirenlere diliyorum allahtan çok büyük bişi yaşamadan akıllanırlar

çok mu zor abicim ehliyet sınavı kendi motorunu sürüyorsan çok mu zor 2 dakika sınav olup şu aleti yasal kullanmak çok mu zenginsiniz de bi yere sürttüğünüzde herşeyiyle ödeyeceksiniz hayatınız hapishane köşelerinde geçirecek kadar mı değersiz hadi söyleyin ne zannediyorsunuz hayatınızın sonuna kadar böyle bu ve bu gibi mevzular hiç yakalanmayacağınızı mı yada kendiniz bi hata yapıyorsunuz başkalarını da hata yapmaya neden teşvik ediyorsunuz

Tabi sonuçta kaza yapacak da ceza alacak da siz olmayınca ehliyetsiz sür bişi olmaz de sen mi yatacaksın çocuğun yerine hapishanede sen mi ödiyeceksin çocuğun motorunu karşı tarafın zararını lütfen bırakın terk edin burayı böylesine nezih bir bilgi paylaşım yerinde hiç hoş değil bunları konuşmak..!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst