Ehliyet Ve Trafik Müracaatlarında Randevu Dönemi Başladı

Katılım
10 May 2005
Mesajlar
1,353
Trafik Tescil Büro Amirliklerinde artık ehliyet ve diğer trafik işlemleri müracaatlarında online randevu sistemine geçilmiştir.Bu sistem sayesinde trafik şubelerde oluşan yoğunluğun ve zaman kaybının önüne geçilmesi planlanmaktadır.Trafik Tescil Büro amirliklerine ehliyet müracaatınızdan önce aşağıda belgeleri hazırlamanız ve randevu almanız gerekmektedir.

Ehliyet randevusu almak için aşağıdaki linke tıklayınız.

ehliyet randevu

T.C. Kimlik Numaralı Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
Sürücü Kursundan Alınan Sertifika ve Diğer Belgeler
Sınıfına Göre Harç Makbuzu (Harç tutarları vergi dairelerinden yatırılabilir.A2 Motosiklet Ehliyeti :77,85TL. B Otomobi l Ehliyeti :234,30 TL. E Otobüs Kamyon Ehliyeti :390,70 TL. H Engelli Ehliyeti :77,85 TL.)
Adli Sicil Belgesi (1 Yıl Süreli Geçerli)
Sağlık Raporu (1 Yıl Süreli Geçerli)
Kan Gurubu Kartı
Şoförler cemiyetinden alınan Ek-18 ve Örnek Ek-5,Formu, Mavi Dosya
Öğrenim Belgesi Aslı veya Noterden Onaylı Sureti
4 Adet Vesikalık Fotoğraf (4.5 X 6 cm Ebadında)
Kart Bedeli (62 TL)
(*) Parmak İzi Çıktısı
(*) Parmak İzi Çıktısı birimimizden alınacaktır.Randevu Saatinden 10 dakika önce birimimizde bulunmanız gerekmektedir. Parmak İzi Çıktısı mevcut ise fotokopisini getirebilirsiniz.

DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER

Sürücü belgesi sertifikası 2008 yılından önce olanlar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne giderek doğruluğunu teyit ettirmek zorundadırlar.
Kan grubu Öğrenci Belgesi, Nüfus Cüzdanı vb. Resmi belge yazılı ise Kan Grubu Kartına gerek yoktur.
Sürücü Olur Sağlık Raporunun mutlaka sertifika alınan İl de faaliyet gösteren yetkili bir sağlık biriminden alınması gerekmektedir.
Sürücü Sertifikaları Sürücü Kursunun bağlı bulunduğu tescil kuruluşunca sürücü belgesine dönüştürülür. [/B]
 

Ekli dosyalar

  • ehliyetgelisim.jpg
    ehliyetgelisim.jpg
    12.6 KB · Görüntüleme: 26,355
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
22 Nis 2010
Mesajlar
140
Bu yıl başladı bu uygulama, bir hafta sonraya randevu verip bir hafta ehliyet bekletiyorlar. sabah sabah sıra bekleme derdine son vermeleri güzel bir uygulama..
 
Katılım
9 Tem 2010
Mesajlar
4
bişey sorucam ben 24.10.1994 doğumluyum yani yaklaşık 3 ay sonra 17 olucam ben şu an baş vurup sınavlara girip kazansam 3 ay sonra parayı verip ehliyeti alsam böyle bişey alabiliyomu bana olur dendi yardım lütfen
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bişey sorucam ben 24.10.1994 doğumluyum yani yaklaşık 3 ay sonra 17 olucam ben şu an baş vurup sınavlara girip kazansam 3 ay sonra parayı verip ehliyeti alsam böyle bişey alabiliyomu bana olur dendi yardım lütfen


senin daha 1 yıl 3 ayın var a2 başvurman için yaşını doldurduktan 1 gün sonra sürücü kursuna başvuru yapabiliyorsun
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
11
berbat bir trafik ehliyet çilesi

bugun adanada trafikte a2 ehliyet almak için sıraya girdim sıra 10:30 gibi geldi en erken gidelerden olmama karşın. içeri geçtik fotograflar yeni değilmiş hadi bakalım fotoğraf çektir sıcakta geri geldik parmak izi felan ancak 11:30 da işim bitti. daha ehliyeti 3 4 gün sonra vereceklermiş. insanın zamanı bu kadar mı kıymetsiz.
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
3
Ehliyetimi kaybettim bahçelievler emniyetten randevu almak istiyorum 2011 in 2. ayına randevu veriyor yani 3 ay ehliyetsiz dolaşıcam demektir, gel de çevirmede polislere derdini anlat. Silivri emniyet müdürlüğünden randevu aldım orada nüfus az olduğu için 5 gün sonrasına alabildim, inşallah bir sorun çıkarmazlar. Randevu sistemini sabahları sıra beklemeye son vermek için çıkardılar ama insanların emniyetle işleri çıkınca 3 ay sonraya randevu almaları çok acı, düşün acilen pasaport yenilemeniz gerekiyo? ne yapacaksınız? Randevu sistemi güzel ama azami 3 gün içinde insanlara gün verilmeli, yeterli büyüklükte nüfusa göre birim yapılmalı.. Çok büyük aksaklıklar var..
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bazen sistem nasıl işliyor anlamıyorum.... ehliyetime g sınıfı işletmek için evraklarla gittim... elimdeki ehliyeti alacaklarını ve yaklaşık 15 gün sonra verileceği söylendi... dedim ben kamyon şöförlüğü yapıyorum. ara sıra kafam dağılsın diye motosikletime biniyorum.. bu süre zarfında çevirmede kendimi ehliyetli olduğumu gösterir belge verin yada ehliyeti yeni ehliyetimi aldığımda teslim edeyim... cevap çok komik.. biz böylle bir şey yapamayız siz bu süre zafında araç kullanmayın.. memur bey benim işyerim tekirdağda hergün pendikten tekirdağa 27 kişi götürüyorum.. götürmeyin..şirket bunu kabul etmez buda sizin sorununuz... bundan 3 sene önce başıma geldi.... şimdi daha karmaşık oldu galiba...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazen sistem nasıl işliyor anlamıyorum.... ehliyetime g sınıfı işletmek için evraklarla gittim... elimdeki ehliyeti alacaklarını ve yaklaşık 15 gün sonra verileceği söylendi... dedim ben kamyon şöförlüğü yapıyorum. ara sıra kafam dağılsın diye motosikletime biniyorum.. bu süre zarfında çevirmede kendimi ehliyetli olduğumu gösterir belge verin yada ehliyeti yeni ehliyetimi aldığımda teslim edeyim... cevap çok komik.. biz böylle bir şey yapamayız siz bu süre zafında araç kullanmayın.. memur bey benim işyerim tekirdağda hergün pendikten tekirdağa 27 kişi götürüyorum.. götürmeyin..şirket bunu kabul etmez buda sizin sorununuz... bundan 3 sene önce başıma geldi.... şimdi daha karmaşık oldu galiba...

Ben de B'ye A2 ekletmek istediğimde ehliyetimi almışlardı. Yaklaşık aynısını söyledim. Bana ehliyet fotokopisini verip al bunu polis çevirirse anlatırsın durumu bişey olmaz dediler.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
bazen sistem nasıl işliyor anlamıyorum.... ehliyetime g sınıfı işletmek için evraklarla gittim... elimdeki ehliyeti alacaklarını ve yaklaşık 15 gün sonra verileceği söylendi... dedim ben kamyon şöförlüğü yapıyorum. ara sıra kafam dağılsın diye motosikletime biniyorum.. bu süre zarfında çevirmede kendimi ehliyetli olduğumu gösterir belge verin yada ehliyeti yeni ehliyetimi aldığımda teslim edeyim... cevap çok komik.. biz böylle bir şey yapamayız siz bu süre zafında araç kullanmayın.. memur bey benim işyerim tekirdağda hergün pendikten tekirdağa 27 kişi götürüyorum.. götürmeyin..şirket bunu kabul etmez buda sizin sorununuz... bundan 3 sene önce başıma geldi.... şimdi daha karmaşık oldu galiba...

ehliyet fotokopisine alan memur not düşüp isim imza sicil numarası felan yazsın, yoksa trafik polisine derdini anlatamazsın, hiçbirşey bulamasa evrak ibraz edemedin diye ceza yazae. sen benden daha iyi bilirsin bu işleri.

bir işlem için randevu almaya çalıştım randevu tarihinde kalıyor, tarih seçme yeri yok.

başarabilen var mı ?
 
Katılım
24 Nis 2008
Mesajlar
40
Ehliyete A2 ekletmek için randevu alacağımız emniyet müdürlüğünü istediğimiz yerde seçebiliyor muyuz?Yoksa kursun olduğu ilçe emniyet yada ikametgahın olduğu yerdeki emniyet müdürlüğünü seçme gibi bir kısıtlama var mıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst