ehliyet sınavına ve direksiyon sınavına giripte kazananlar...

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
kursu hergün aradım birazda sıkıştırınca verdiler yaa :D bunaltcaksın kursu yoksa onlarda sallıyo 3-5 gün valla.Tam dosyalarla beraber kursa girdim bişide diyemediler 10 dk ya herşeyi hazırlayıp verdiler :)
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
244
Sonunda dosyamı bugun bağcılar emniyete verdim.Ama biraz fazla ileriye attılar :( 8 Nisan'da gel al ehliyetini dedi neredeyse 25 gün yapıyo biraz fazla deilmi :S ....
 
Katılım
19 Kas 2009
Mesajlar
18
ben anlamadım bu işi bizim sürücü kursunda mı bişey var yoksa ben hayla alamadım ehliyeti üstelik bide tanıdık dosya imzalanıcakmıymış neymişş hala imzalamamış alamıorum patlıcam ya :pr:
 
Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
26
10 gün oldu

geçen çumartesi girdik bugun dosyamı aldım bölge tırafik gittim dosyayı aldı salı gel dedi tel no verdi gelmeden ara diye hazır olmaya bilirmiş kafayı yiğecem ya:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst