Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ehliyet sınavına ve direksiyon sınavına giripte kazananlar...
Sonunda dosyamı bugun bağcılar emniyete verdim.Ama biraz fazla ileriye attılar 8 Nisan'da gel al ehliyetini dedi neredeyse 25 gün yapıyo biraz fazla deilmi :S ....
ben anlamadım bu işi bizim sürücü kursunda mı bişey var yoksa ben hayla alamadım ehliyeti üstelik bide tanıdık dosya imzalanıcakmıymış neymişş hala imzalamamış alamıorum patlıcam ya r:
geçen çumartesi girdik bugun dosyamı aldım bölge tırafik gittim dosyayı aldı salı gel dedi tel no verdi gelmeden ara diye hazır olmaya bilirmiş kafayı yiğecem yar: