ehliyet sınavına girecekler

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
03,07,2010 tarihindeki sınav sonuçları 16 ile 19 temmuz tarihleri arasında yayınlanacaktır, googleden ehliyet sınav sonuçları diye yazıp aratırsanız göreceksinizdir, bundan sonraki sınav içinde başarılar dilerim bütün motor sevdalısı arkadaşlara..
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
775
Yok canım benim girdiğim salondada bayanlar çoktu çok iddalılar bu konuda :)
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
a hadi bakalım bnm salonda bi teyze bide ben vardık.
birde motorcular çoktu herhalde motor var ehliyet yok:D
 
Katılım
8 Ocak 2009
Mesajlar
102
ben anlamadım şimdi kursa a2 + b diye yazıldım fakat sınav belgesinde B sınıfı serfitika diye gözüküyor bide bunun a2 farkına mı gireceğim ben bir bilgisi olan varmı ?
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
30 yaşlarında bi abi vardı sınav içinde muhabbeti kurduk o da a2 alıyodu birlikte yaptık sınavı sıkıldık 45 dk :D ben 90 soru çözmeme rağmen bitsede gitsem diye düşündüm durdum ne biçim bi şey bu ya :farao: ayrıca benim de dikkatimi çekti hiç bayan yoktu b alacak 3-5 tane teyze vardı a2 alcak göremedim :D
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu sezon sanırım kadınlar almıo pek
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
97
@hatis

Fatih Atatürk Çağdaş Yaşam Çok programlı lisesi, ya da buna benzer bir isim
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@hatis

Fatih Atatürk Çağdaş Yaşam Çok programlı lisesi, ya da buna benzer bir isim

kaçıncı salondaydın??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------

1-2 soruda takılsakta güzeldi bizim sınıfta bir bayan vardı:)

bnm takıldığım ilk soruydu özellikle. birde
vites değiştirirken ses gelme meselesi,
A gaza basılmamıştır (böyleydi galiba
B frene basılmamıştır ('' '')
C debriyaj ayırmıyordur
D jikle çekili kalmıştır
vardı bn debriyaj dedim doğru dimi arkadaşlar:)
ilk soruda motorsiklet lastiği değiştirirken onada D dedim doğrumudur ya.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
21 Ağustos sınavına giriyorum.

@hatis debriyaj doğru seçenek.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Her sene aynı soruları soruyorlar zaten. 20 soru 2 dk da bitti.
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Her sene aynı soruları soruyorlar zaten. 20 soru 2 dk da bitti.

evet ilk bn teslim ettim enayi gibi oturdum kırk dk. ama içime kurt düştü sonra o motosiklet lastiğinden.
adam kaskla sınıfa gelmiş ya a2 almaya acayip motor vardı bahçede helal dedim ehliyet yok motor çok...
 
Katılım
4 Haz 2010
Mesajlar
97
@hatis
İkisini de doğru yapmışsın tebrikler :) İkisi de çıkmış soru.

9. salondaydım, benim olduğum salonda sırf erkek vardı.
Valla güzel motorlar da vardı ya bahçede.
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
kaçıncı salondaydın??

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:55 ----------



bnm takıldığım ilk soruydu özellikle. birde
vites değiştirirken ses gelme meselesi,
A gaza basılmamıştır (böyleydi galiba
B frene basılmamıştır ('' '')
C debriyaj ayırmıyordur
D jikle çekili kalmıştır
vardı bn debriyaj dedim doğru dimi arkadaşlar:)
ilk soruda motorsiklet lastiği değiştirirken onada D dedim doğrumudur ya.

cevap zincir tahriki olması gerek teker takkılınca neye dikkat etmek gerekir di soru galiba bizde de hiç bayan yoktu ama çok yaşlı bi dede vardı amca ne yapçan motor ehliyetini dedim balık tutmaya gidiyom polisler bırakmıyo dedi:queen:
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@hatis
İkisini de doğru yapmışsın tebrikler :) İkisi de çıkmış soru.

9. salondaydım, benim olduğum salonda sırf erkek vardı.
Valla güzel motorlar da vardı ya bahçede.

7.salondaydım.:D
bende.
evet kapıda bi race gördümki akılllara zarar, :mrgreen::mrgreen:

dedeyede güldüm ya, bizdeki nene napcaktı acaba:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2009
Mesajlar
191
valla ben sıkıntıdan öbür sorularıda çözdüm başımdaki gözetmen sen onları yapmıycan felan dedi olsun fazla bilgi göz çıkarmaz dedim o sorularıda cevapladım sonra başaldım boş bi sayfaya racing resmi çizmeye racingte bitti süre hala bitmedi gözetmen gene başımda dolanmaya başladı sonra bende öğretmenim sürücü kursu sertifikam da var dedim şu ana kadar 200 kişiye ehliyet verdim dedim neyse ki süre bitti
ama uygulama sınavı için ara çok uzunmuş ya bu yazı ehliyetsiz geçircez galiba
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst