- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar.
A2 Ehliyet sınıfı sahibiyim ve B sınıfı ehliyet gerekiyor iş gereği. Bugün sınava giriş belgemi almaya gittim, baktım sınava gireceğim dersler arasında İlk Yardım'da var.. Yahu adama söyledim, diyor yanlışlık olmuş. Bana üstelik sen A2 ehliyet fotokopini vermemişsindir diyince deliye döndüm ama dosyayı kontrol edince gördü. Beni ilgilendirmez, olay sizinle alakalı. Zaten o adamla iyice görüşmüştüm. Yahu saçmalık. Kurs devreye girecek ama sizce çözülür mü bu sorun? Beni etkiler mi?
A2 Ehliyet sınıfı sahibiyim ve B sınıfı ehliyet gerekiyor iş gereği. Bugün sınava giriş belgemi almaya gittim, baktım sınava gireceğim dersler arasında İlk Yardım'da var.. Yahu adama söyledim, diyor yanlışlık olmuş. Bana üstelik sen A2 ehliyet fotokopini vermemişsindir diyince deliye döndüm ama dosyayı kontrol edince gördü. Beni ilgilendirmez, olay sizinle alakalı. Zaten o adamla iyice görüşmüştüm. Yahu saçmalık. Kurs devreye girecek ama sizce çözülür mü bu sorun? Beni etkiler mi?