Ehliyet Kurs Zamanı Geçtii!!

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar,18 Mayısta kurs baslıcaktı fakat Yogun ıs nedenıyle Hıc ugrasamadım kayıt ıslerıyle...acaba kayıt yaparlar mı suan?
 
Katılım
24 Ocak 2009
Mesajlar
824
bende yaptırmadım daha pazartesi veya salı gidip yaptırmayı düşünüyorum bence sorun olmaz..
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
Bildiğim kadarı ile son kayıt tarihinde ehliyet kursu emniyete sınava gireceklerin listesini veriyor. bu yüzden tarih geçtiğinde o sınavı kaçırmış oluyorsun. Kursların sonradan listeyi değiştiremiyor olması lazım, ama kesin o işin bi çakallığı vardır. ne de olsa burası Tr.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bildiğim kadarı ile son kayıt tarihinde ehliyet kursu emniyete sınava gireceklerin listesini veriyor. bu yüzden tarih geçtiğinde o sınavı kaçırmış oluyorsun. Kursların sonradan listeyi değiştiremiyor olması lazım, ama kesin o işin bi çakallığı vardır. ne de olsa burası Tr.

:D Dogru dion çakallığı vardır belki...Ya zaten kursa gitmicem iş dolayısıyla saatler uymuyo.Sadece sınavlara gırcem,Birde Direksiyon sınavına kendı motorumuzu goturebılırmıyız?
 
Katılım
22 May 2009
Mesajlar
99
temmuz sınavı için mi ?

Tabi burası tr parayı koklatırsan herşeyin bi çakallığı var bu memlekette...

Direksiyon sınavı için sanmıyorum bildiğim kadarıyla seni yanıltmim ama...
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
direksiyon sınavına istediğiniz motorla girebilirsiniz. yalnız küçük bişey olmasında fayda var, zira kukaların arasından büyük motorlar geçemeyebiliyor, hevesi kursağında kalanlar görülmüştür. Çarpınca da ehliyet vermiyorlar. Gerçi iyi kullanıcıysanız farketmeyebilir de... Ben sınava girdiğimde eşek kadar Harleyle gele bir arkadaş hepimizden yüksek puan almıştı...
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Çakallığı falan yok malesef. Son gönderme tarihinde kurslar listelerini ankara'ya gönderiyorlar. Ankara MEB de tanıdığın varsa başka tabi ama kurstan yapılacak birşey yok. Ancak bütün kurslar son başvurma gününü mahsus sana erken söylüyorlar ki son güne bırakmayasınız diye. O yüzden 1 - 2 gün töleransınız olabilir.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Sitenin ana sayfasında son gün 8 haziran diye reklam var.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
kendi motorunla sınava girbilirsin
zaten birçok sürücü kursunda motosiklet yok
seve seve kendi motorunu getiriyorsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Temmuz sınavı için Hazıran 15 Tarihli yeni kurs kayıtları yapılıyomus,Sınav tarııhı aynı...Bilginize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst