Bildiğim kadarı ile son kayıt tarihinde ehliyet kursu emniyete sınava gireceklerin listesini veriyor. bu yüzden tarih geçtiğinde o sınavı kaçırmış oluyorsun. Kursların sonradan listeyi değiştiremiyor olması lazım, ama kesin o işin bi çakallığı vardır. ne de olsa burası Tr.