- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
- Konu Yazar
- #1
merhaba mersinden yaşım 17 2-3 senedir.. motor kullanıyorum..ehliyete yazılamya gitmiştim ..oradaki hocalar. bana dedi biz 20 senedir bu işin içindeyiz sen en iyisi
bu ağustosta sınavına gir motor ehliyetin cebinde olsun ama trafikten alma 2011 ağustosta da araba ehliyetine gir....400ytl kar edersin diyor..ben hergün motor süryorum zaten..O 1SENEDE YA YAKALANIRSAM NOLCAK ACABA HEMEN Mİ ALSAM yoksa bekliyim mi yoksa yakalancam rüyalrımda bile görmeye başladım...
azcık dişim sıkıyım sürmiyim diyorum ama olmuyor..büyklerimin yardımlarımı bekliyorum..şimdiden teşekkürler
bu ağustosta sınavına gir motor ehliyetin cebinde olsun ama trafikten alma 2011 ağustosta da araba ehliyetine gir....400ytl kar edersin diyor..ben hergün motor süryorum zaten..O 1SENEDE YA YAKALANIRSAM NOLCAK ACABA HEMEN Mİ ALSAM yoksa bekliyim mi yoksa yakalancam rüyalrımda bile görmeye başladım...
azcık dişim sıkıyım sürmiyim diyorum ama olmuyor..büyklerimin yardımlarımı bekliyorum..şimdiden teşekkürler