Ehliyet konusunda yardım!!acill!!

Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
merhaba mersinden yaşım 17 2-3 senedir.. motor kullanıyorum..ehliyete yazılamya gitmiştim ..oradaki hocalar. bana dedi biz 20 senedir bu işin içindeyiz sen en iyisi
bu ağustosta sınavına gir motor ehliyetin cebinde olsun ama trafikten alma 2011 ağustosta da araba ehliyetine gir....400ytl kar edersin diyor..ben hergün motor süryorum zaten..O 1SENEDE YA YAKALANIRSAM NOLCAK ACABA HEMEN Mİ ALSAM yoksa bekliyim mi yoksa yakalancam rüyalrımda bile görmeye başladım...
azcık dişim sıkıyım sürmiyim diyorum ama olmuyor..büyklerimin yardımlarımı bekliyorum..şimdiden teşekkürler
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
merhaba mersinden yaşım 17 2-3 senedir.. motor kullanıyorum..ehliyete yazılamya gitmiştim ..oradaki hocalar. bana dedi biz 20 senedir bu işin içindeyiz sen en iyisi
bu ağustosta sınavına gir motor ehliyetin cebinde olsun ama trafikten alma 2011 ağustosta da araba ehliyetine gir....400ytl kar edersin diyor..ben hergün motor süryorum zaten..O 1SENEDE YA YAKALANIRSAM NOLCAK ACABA HEMEN Mİ ALSAM yoksa bekliyim mi yoksa yakalancam rüyalrımda bile görmeye başladım...
azcık dişim sıkıyım sürmiyim diyorum ama olmuyor..büyklerimin yardımlarımı bekliyorum..şimdiden teşekkürler

sertifikayı alsanda ehliyete dönüştürmeden yakalanırsan cezayı yersin.

çevirmelerde sertifika değil ehliyet sorulur,ve yapmak istediğin 400 tl karı fazlasıyla otoparka verirsin:wiinkk:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
bencede haklısın garaj parası daha fazla ama olsun..off yha bu aralarda trafik denetlemesi sıkılaşması arttı
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sertifikayı alsanda ehliyete dönüştürmeden yakalanırsan cezayı yersin.

çevirmelerde sertifika değil ehliyet sorulur,ve yapmak istediğin 400 tl karı fazlasıyla otoparka verirsin:wiinkk:

aynen öyle ya ehliyetini alıp kullan yada ehliyetsiz kullanma derim.cezalar çok agır,nerdeyse 2.el motor parası kadar.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
evet ya yaz geldi zaten...mootrsuz nası yapacam bilemiyorum:)))bisikletle takılırım...:))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:39 ----------

arjantinli resimdeki bmw 1300 r nasıl çok dehşet bişi dimi??ben bmw model ve özelliklerin ezberlemkten ders çalışamıyorumm:))))162 bygrlik bir güce sahip ama yapabileceği en son hız kaç bilemem belki 280 vurur diye düşünorum..BEN HER ZAMAN YARIŞ MOTORU DERLERSE
HER ZAMAN YAMAHA V-MAX DERİM BÖLE BİŞİ YOK YA DÜNYADA 4SİLİNDİR 200BEYGİR..SİPARİŞLE GETİRİLİYOR ANCA..İZLEMEDİĞİM VİDEOSU KALMADI KAÇ SANİYEDE 100 ÇIKIYOR BİLMİYORUM..YANİ ADAM SANKİ 100 LE BAŞLIYO GİBİ :))MOTORU ÖLE BİŞİ YAPMIŞLARKİ DÜZ GİDEMİYOR MOTOR KAYARAK KALKIYOR OYÖNÜNÜ ÇOK SEVİYORUM......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2011 Ağustosu da beklesen 400 TL kar edemezsin. Artık her ehliyetin harcı ayrı ayrı alınıyor. İki ehliyeti beraber alırsan kar edeceğin sağlık raporu, sabıka kaydı, ehliyet kart ücreti gibi evraklardan kar edersin ama zaten bunlar çok para tutmuyor ve üzerinden 1 yıl geçeceği için geçersiz olmuş oluyor. Yani şimdi sınava girip ehliyetini 2011 de B ehliyetinle beraber alırsan tek karın 60 TL kart ücreti olur. Ehliyetsiz araç kullanmanın cezasının 750 TL olduğunu düşünürsek 400 TL kar olsa bile böyle bişey düşünmemen gerekir.
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
A2 ehliyetini hemen al.. Kaskını, dizliğini,eldivenini tak

ve motorunu güle güle kullan...


Otomobil için gerekli ehliyetini de 2011 'de değil,

2012 yılını ağustos ayında alırsın, olur biter..


Not: Her ay kumbarana 25 TL. atarsan, bir yıl sonra

biriktirdiğin 300 Tl. ile ehliyetini hemen alırsın..

Ehliyetsiz yakalanırsan cezası 700 TL.

Motorunu da parka çekiyorlar..


KARAR SENİN...:pr:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Zaten kask felan var o sorun değilde ben öğrenci harçlığımla benzinim fulliyorum..bide işe girsem hepsini alcamda...bmw nin koruma ceketini almayı düşünyorum..kask daha araştırıyorum maxem var bi tane 30tl almıştım..agv-ls2 arsında kaldım shoeı ile arai ye maaş yetmiyor:)))
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
506
A2 ehliyetini hemen al.. Kaskını, dizliğini,eldivenini tak

ve motorunu güle güle kullan...


Otomobil için gerekli ehliyetini de 2011 'de değil,

2012 yılını ağustos ayında alırsın, olur biter..


Not: Her ay kumbarana 25 TL. atarsan, bir yıl sonra

biriktirdiğin 300 Tl. ile ehliyetini hemen alırsın..

Ehliyetsiz yakalanırsan cezası 700 TL.

Motorunu da parka çekiyorlar..


KARAR SENİN...:pr:



:cat: :cat: :cat: Daha fazla söze gerek yok sanırım... Güzelce açıklamış hocamız ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst