Egzozu değiştirdim ses pancar motoruna döndü

Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Cbr 250nin egzozunu çirkinliği,çok ısınması sebebiyle değiştirdim. Yabancı sermaye kazanacağına türk insanı kazansın diyerekten avcrom egzoz aldım. Hemide en pahalısından gp model karbon. Her neyse egzoz susturucusuz kükrüyor ama ceza yeriz diye susturucu taktım. Bu seferde pancar motoruna döndü hiç memnun değilim.Susturucuyu falan değiştirsem tınısı değişir mi yoksa ya Allâh deyip susturucusuz mu gezeyim =)
 
Katılım
30 Ağu 2012
Mesajlar
838
Tek silindir motorda ne yaparsan yap o pat pat sesini duyarsın. Ton ise egzoz tasarımı ile ilgili. Susturucu ile ses şiddetini biraz düşürebilirsin ama sesin tonu değişirmi pek bilmiyorum açıkçası.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
yemin ediyorum 250 lik egzozlu motorlar kulaklara tecavüz ediyor ağam yapmayın etmeyin eylemeyin
 
Katılım
19 Şub 2017
Mesajlar
98
Abi ben şundan hallice deyince bi cbr250 sesi dinleyecegim diye bekliyordum ciddi ciddi pancar motoru dinlettin hemide izlettin yani :) :)
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
974
Orjinal egzoza dönüp o egzozu satılığa çıkarmak en mantıklısı. Umarım çok para vermemişsindir o egzoza.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Susturucusuz çok tatlı bir sesi var arada bir çıkarıyorum susturucuyu ceza yersekte ya nasip diyeceğiz..
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Kusura bakmada bildiğin huniden bozma susturucu taktırmışsın,tiger susturucu taktırsaydın uzun yani daha düzgün bir ses alırdın...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Uzun tüpten düzgün ses çıkar o tio kusa susturucuları ha takmışsın ha takmamışsın.Başka motorlardada görüyorum çok kötü yani kuru gürüldü ister tek ister 4 silindir.
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
Niye dostum? 600lük 4 silindire takıp 9 mahalle öteden sesini duyurunca tecavüz olmuyor mu? :cherry:
Şöyleki;
biri saksofon

diğeri zurna.


ikisini de seven var. fakat hangisi kulağa daha hoş ediyor? bunun cevabını bulduğun da beni anlayacaksın diye umut ediyorum.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Şöyleki;
biri saksofon

https://www.youtube.com/watch?v=k3_tw44QsZQ
diğeri zurna.

https://www.youtube.com/watch?v=NaXVz5i5eOE

ikisini de seven var. fakat hangisi kulağa daha hoş ediyor? bunun cevabını bulduğun da beni anlayacaksın diye umut ediyorum.

Söyle ki, ben bas gitar severim. Olmadı solo keman. Ama ikisini de sadece canım istediğinde dinlerim.

4 silindirin sesi iyidir, kötüdür, güçlüdür falan, onu tartışmıyorum ki. Ben üstünde zevk alıyorum diye, benim egzoz sesimden zevk almayan insanları zahatsız etme hakkı nereden geliyor onu anlamıyorum.

İlçede bitane eski zzr var, arkadaş başka caddede giderken ben başka caddeden rahatsız oluyorum. Tamam o seviyor, seviyor da beni rahatsız etme hakkı yok ki. Ben de silah kullanmayı seviyorum. Sevince, kimseyi vurmasam bile, sağa sola ateş etme hakkım oluyor mu?

Tavsiye edereim.
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Şöyleki;
biri saksofon

https://www.youtube.com/watch?v=k3_tw44QsZQ
diğeri zurna.

https://www.youtube.com/watch?v=NaXVz5i5eOE

ikisini de seven var. fakat hangisi kulağa daha hoş ediyor? bunun cevabını bulduğun da beni anlayacaksın diye umut ediyorum.
Tecavüz kaçınılmazsa zevk almaya bakmak lazım diyolaa.

Anlamam saksafondan davul zurnadan.

1 sene kadar sol klarnet eğitimi aldım cemınd, bizdede var bişiler. :p

Enstrüman dersen bir klarnet iki ege zurnası. :p

Egzozda Ferik egzoz Savaş usta. :) :) :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst