- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Cbr 250nin egzozunu çirkinliği,çok ısınması sebebiyle değiştirdim. Yabancı sermaye kazanacağına türk insanı kazansın diyerekten avcrom egzoz aldım. Hemide en pahalısından gp model karbon. Her neyse egzoz susturucusuz kükrüyor ama ceza yeriz diye susturucu taktım. Bu seferde pancar motoruna döndü hiç memnun değilim.Susturucuyu falan değiştirsem tınısı değişir mi yoksa ya Allâh deyip susturucusuz mu gezeyim =)