- Katılım
- 17 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,470
abi nesi güzel ya başımı şişirdi 
:queen::queen::queen::queen:helal olsun adama o ne öyle yaw 3 dk da bi depo benzini yedi durdugu yerde:queen::queen::queen: bizim ybrlerdede denesek olmazmi acaba:queen::queen:
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: ben denicem bugün :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
repçi motor diye buna derim ..![]()
bence Rap i aşmışlar bunlar rock-rap karısımı :cherry::queen: