egzozla müzik yapmak

Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
:queen::queen::queen::queen:helal olsun adama o ne öyle yaw 3 dk da bi depo benzini yedi durdugu yerde:queen::queen::queen: bizim ybrlerdede denesek olmazmi acaba:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
:queen::queen::queen::queen:helal olsun adama o ne öyle yaw 3 dk da bi depo benzini yedi durdugu yerde:queen::queen::queen: bizim ybrlerdede denesek olmazmi acaba:queen::queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: ben denicem bugün :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen: ben denicem bugün :queen::queen::queen::queen::queen::queen:

yok ya hacı birak bizim motorlarla boşta o kadar basilmaz keçe falan patlatirisin masraf etme durduk yere:queen:ses mükemmel ama videoda acaba söylesek muazzez ersoydan bi parca çalabilirmi:queen::queen:
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
7
ma mımı ma ma mımı microfonshow :) aynısı nerdeyse bende diyodum ceza bu müziği nerden bulmuş demek bu adamdan araklamış :):):)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
acaba bunun nihavent makamında aragazı varmı :queen::queen:
 
Katılım
28 Tem 2008
Mesajlar
137
az daha devam etseler motoru yakacaklar, evet gerçekten de güzel gaz yiyor motorları
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Hahahaha Adam Hüseyni Makamını Motordan Çalmak İSTEMİŞ :p Biraz Daha Uğraşsa AY Buluta Girmişi Çalacak :queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst