- Katılım
- 18 Eki 2009
- Mesajlar
- 264
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar.
Kawasaki 2008 model Kawasaki z 750 motosikletim için Leo vince gp styla, two brothers, muzzy kısacası bu motora uyumlu bir egzoz arıyorum. İkinci el olması tercihimdir, sıfır da olabilir fiyatına göre tercih edebilirim. Elinde motosikletimle uyumlu egzozu olan varsa ve satmayı da düşünüyorsa bana özelden pm atarsa çok memnun olurum.
İyi sürüşler..
Kawasaki 2008 model Kawasaki z 750 motosikletim için Leo vince gp styla, two brothers, muzzy kısacası bu motora uyumlu bir egzoz arıyorum. İkinci el olması tercihimdir, sıfır da olabilir fiyatına göre tercih edebilirim. Elinde motosikletimle uyumlu egzozu olan varsa ve satmayı da düşünüyorsa bana özelden pm atarsa çok memnun olurum.
İyi sürüşler..