EGZOZ (Kawasaki z750 - 2008)

Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
264
Merhabalar.

Kawasaki 2008 model Kawasaki z 750 motosikletim için Leo vince gp styla, two brothers, muzzy kısacası bu motora uyumlu bir egzoz arıyorum. İkinci el olması tercihimdir, sıfır da olabilir fiyatına göre tercih edebilirim. Elinde motosikletimle uyumlu egzozu olan varsa ve satmayı da düşünüyorsa bana özelden pm atarsa çok memnun olurum.

İyi sürüşler..
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Merhabalar.

Kawasaki 2008 model Kawasaki z 750 motosikletim için Leo vince gp styla, two brothers, muzzy kısacası bu motora uyumlu bir egzoz arıyorum. İkinci el olması tercihimdir, sıfır da olabilir fiyatına göre tercih edebilirim. Elinde motosikletimle uyumlu egzozu olan varsa ve satmayı da düşünüyorsa bana özelden pm atarsa çok memnun olurum.

İyi sürüşler..

benim elimde var kelepir msn adresimi ekle görüşelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst