- Katılım
- 16 Şub 2011
- Mesajlar
- 8,913
Benim düşüncem de çoğunluktan yana. Kimse ama kimse egzos gürültüsüne yol vermiyor. Ana-avrat sövüyor sadece. Üsturuplu şekilde yaklaşıp dir-dit korna çalınca arabasından doblosuna hatta çakarlılar bile duruma göre yol veriyor. Egzos gürültüsüyle kendini güvende hissettiğini sanan, bir fark edilme öğesi olan motorculara görünürlüğü bilimsel olarak kanıtlanmış fosforlu yelek giymelerini öneririm.
yazdığınız akan trafiğin bir tık üstü hızda giden motor için geçerli , ama bazı arkadaşlar 70-80 le akan trafikte 150 ile aralardan geçtikleri için o dit dit korna yeterli gelmiyor , istiyorlarki 50 metreden bizi fark edip herkes bi tarafa kaçsın , böylece 150 ile değil 200 ile geçelim ! kafa bu.. aralıksız 10 senedir İstanbul trafiğindeyim , ufak sukuterde kullandım viteslide , hiçbir zaman egzoz sesine ihtiyaç duymadım , çakar falanda takmadım , yeri geldi dörtlüyü yaktım iki üç bip biple kendimi belli ettim , yol veren olursa kafamla teşekkür ettim yürüdüm , müsade etmeyenlerin %90 ı bir sebepten fark etmemiştir , gerisi hayatla sorunlu adamlardır motosikletle falan alakası yok yani..
Son düzenleme: