- Katılım
- 10 Nis 2012
- Mesajlar
- 285
- Konu Yazar
- #1
Merhaba ardaşlar 2013 model 4 silindir makinamda bu zamana kadar tek bir leke yoktu egsoz borularında şu 2 haftadır lekler oluşmuş hep bakarım sanki bi anda oldu pas mı ne anlayamadım titiz biri olduğum için içimi gıcıklıyo
nasıl geçirebilirim meguards ın nikelaj temizleme setlerine kadar kullanırım normalde kimisi ısındığı için oldmuştur dio ama bu zaman kadar hiç ısınmadımı sanki son 2 haftadamı ısındı :silent:




subir gif




subir gif