Egsoz borularındaki lekeler ?

Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Merhaba ardaşlar 2013 model 4 silindir makinamda bu zamana kadar tek bir leke yoktu egsoz borularında şu 2 haftadır lekler oluşmuş hep bakarım sanki bi anda oldu pas mı ne anlayamadım titiz biri olduğum için içimi gıcıklıyo :) nasıl geçirebilirim meguards ın nikelaj temizleme setlerine kadar kullanırım normalde kimisi ısındığı için oldmuştur dio ama bu zaman kadar hiç ısınmadımı sanki son 2 haftadamı ısındı :silent:










subir gif
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
23216126_212134427.jpg


bu ürünü kullanıyorum önerdiklerinizden daha iyi değilmi yada farkı ne ? eski motorumda Metylan kullanmıştım ufak kılcal olarak çizdi
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
O lekeler su ve nemden de oluyor ayrıca bir süre sonra orada ne nikelaj kalır ne parlaklık normal yani orasının öyle olması...Kupkuru yanık sarımsı boru olur bir süre sonra...Normal herkesinki öyle...

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

ayrıca parlatıcılar zımpara görevi görürler birşeyi parlatmazlar altta varsa kaplamalı parlak kısım onu çıkarırlar üzerindeki tortuyu kaldırıp, bakınız diş macunu...
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
normalde meguas metal arlatıcı ile siliyorum ama böyle olması iç hoşuma gitmedi yıkadıktan sonra tam kurulamadm sanırım boruları çalıştırınca ısınıp böylemi oldu anlamadm ama öyle olsa yağmur çamurdada ıslnıca direk olur olmadı polisaj yaptırırz diğer sezon
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
Hiçbirşey yaptırman gerekmez orası öyle oluyor 50.000 tl lik motordada öyle 500 tl lik motordada öyle...
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
yüksek devir çeviren 4 silindirlerde olur-benim Hornet 600'de 3000km'den sonra aynısı oldu...(yağmurda kullanmadım,kullanmam-ıslak bir yer olursa-istikametimi değiştiririm).Düşük devirli cruise,chooper'larda eksoz(headers) kromajı bozulmaz.Örn; Honda Shadow 750,Yamaha dragstar 1100 vs...:)
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
2.5 saatlik bir uğraşın sonucu..senkronlu bir şekilde sağ ve sol kol değişimli bir şekilde ağrılı bir sürec sonunda böyle bir sonuç oldu ilk 3000km gayet mutluyduk :) sonrasında eski haline yavaş yavaş dönmeye başladı..eskisi kadar kötü gözükmüyor şuan ama yinede ilk yaptığımdaki halinden eser yok oyüzden bence fazla uğraşmaya gerek yok :) (ama naked makinayıda gösteren headersları arkadaş :) )

15057978248_3331e63c1c.jpg


15057966238_fd37bd2190.jpg


15244618772_c319989664.jpg
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
İçten yanmalı motorlarda en fazla ısınan kısım bu monifoldlardır, motorun içi silindirin içi bile bunlar kadar ısınmazlar, bu yüzden çikolata renkli sanatçı oluverirler ne boya tutar ne nikelaj :)
 
Katılım
6 Haz 2014
Mesajlar
121
sıcak egsoza su temas edince böyle leke yapıyor normaldir. çok rahatsız ediyorsa kremlerle temizleyın ama rahatsız etmıyorsa bence ellemeyın zarar gelmesin egsoza kromcular onu fırçalıyıp parlatıyor
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
metylan var bndede denicem abi süper oluş yeni gibi neyle ovaladınız bunu üstübüylemi oksa özel bi zımpara tarzı bişimi kullandınız bu işi i bildiğin idda edenler motor camiiaasında söyle bi tüyo dolaşır hani bak bunu kimseye söyleme ama bnu parlatmak için aliminyum folyo yada sigara paketlerini içindeki o parlak kaatla sürteceksin derler acaba ne kadar doğru :)
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
56
başgan 1 şey fark ettim biraz alakasız olacak ama motorda yağ mı yok ?!?!?
( 1. Foto )
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
başgan 1 şey fark ettim biraz alakasız olacak ama motorda yağ mı yok ?!?!?
( 1. Foto )

yan ayakta dostum ondan öyle gözükmüş içinde Motul 300v var :) evde kızartma yağı yok 200 tl verip motul alıyoz :) motoaşk bu bnce

bu arada meylan ve elimdeki muguars la denedim bugün 20 dk ovdum cam gibi oldu çoğu yanık lekesi geçti resim atıcam ilk fırsatta olay bnce çokaşırı leke olmadan ve biraz uzun süre ovmak mesela 3 yıkamada bi silin headers ları
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst