Eğmir Gölünde Kaza

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
bugün bir arkadaşımla eğmir gölünde(ankara)biraz vakit geçirdikten sonra
motorlara atlayıp çıktık yola.henüz tekerleri yeni döndürmeye başlamıştık.
bide baktım ki önde giden arkadaşım muhtemelen viraja çok hızlı girdiği için
virajı alamadan şarampole uçtu.oysa ki etrafta kazaya sebep olacak ne bir araba nede başka bişey vardı.hemen durup yanına gittim ve yaralanmışmı diye
kontrol ettim.çok şükür bişeyi yoktu.korumaların önemine deyinmeden geçmemeli tabi.mont yada kaskı olmasaydı çok kötü yaralanabilirdi.
asıl demek istediğim insan gereksiz yere neden sürat yapar anlamam.
o viraja uygun hızda girseydi eğer ne motorun gidon kırılırdı ne grenaj parçalanırdı nede ailesinden bir ton fırça yerdi.arkadaş çoğumuzun forumlarda
gördüğü yada bazılarımızın birebir tanıdığı bir kişi.ama ismini açıklamamamı istedi.
hatta kazadan sonra çektiğim resimleri bile yayınlamıyorum bu yüzden.
arkadaşımıza büyük geçmiş olsun.o dikkat etmedi siz dikkatli olun arkadaşlar.
:cyclopsan:cyclopsan:pr::pr::pr:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
virajı alamadan şarampole uçtu.

:cyclopsan:cyclopsan

nası kendisi , çok geçmiş olsun

bir arkadaş tahmin ediyorum ama :pale:

özelden ismini mesaj atar mısın diyecektim ama tanıyosak kendi ilerde soyler zaten , madem soylenmesini istememiş sormayalım
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
kendinde bir şey yok de mi kesin olarak?
ben baktığımda herhangi bişeyi yoktu ama yarın çıkar acısı.sıcağı sıcağına
anlamamıştır o.allahtan uçtuğu yerde sazlıklar vardı.motoru çıkarmak için kamyonet kiraladılar.halata bağlayıp çıkardık.zaten oraya daha öncedende araba
uçmuş sanırım.çünkü orda parçalanmış araba tamponu vardı.
 
Son düzenleme:

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kendisi nerdeki suan , yapacağımız edeceğimiz birşey falan olursa diye
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekrar geçmiş olsun ne diyelim
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
neyseki ucuz atlatmış...umarım bu olay kulağına iyi küpe olmuştur...üç kuruşluk motor zevkimizi eziyete çevirmeyelim arkadaşlar...
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
O arkadaşa çok geçmiş olsun diyorum bir musibet bin nasihattan iyidir demiş atalarımız, eminim bundan sonra daha dikkatli olur kendisi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst