- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar geçenlerde konu açmıştım vitesli motor kullamayı öğrenmek istiyorum diye.Eğitim aldım 6 saat atom karınca soner hoca'dan.Toplam 6 saat sürdü 2 saatte adaptasyon eğitimi vericek kendi motorum'la.Geçen aylarda cbr250r almayı düşünüyordum 2.el ,r25 çıkınca fikrimi değiştirdim.Bayiye kaparo bırakmayı düşünüyorum fakat aklımda soru işaretleri var ilk defa sıfır motosiklet alıcam.Renk seçimini galiba şimdi yapıyoruz ama motoru görmeden nasıl seçicem bilmiyorum mavi çok güzel duruyor ama hep siyah motosikletim olsun istemişimdir.Geldikten sonra renk seçimi yapılırmı merak ediyorum.Diğer konu ise sıfır motor alımında neler yapılıyor?Ne kadar masraf çıkar?Kusura bakmayın şimdiden öğrenmek istiyorum ona göre bütçe yapıcam.Bu arada r25 almayı düşünenler, kaparo verenler hangi rengi seçtiniz acaba?Şimdiden teşekkürler tekeriniz düz bassın.