Eğitim Bitti Sıra Motorda

Katılım
29 Eki 2014
Mesajlar
27
Arkadaşlar geçenlerde konu açmıştım vitesli motor kullamayı öğrenmek istiyorum diye.Eğitim aldım 6 saat atom karınca soner hoca'dan.Toplam 6 saat sürdü 2 saatte adaptasyon eğitimi vericek kendi motorum'la.Geçen aylarda cbr250r almayı düşünüyordum 2.el ,r25 çıkınca fikrimi değiştirdim.Bayiye kaparo bırakmayı düşünüyorum fakat aklımda soru işaretleri var ilk defa sıfır motosiklet alıcam.Renk seçimini galiba şimdi yapıyoruz ama motoru görmeden nasıl seçicem bilmiyorum mavi çok güzel duruyor ama hep siyah motosikletim olsun istemişimdir.Geldikten sonra renk seçimi yapılırmı merak ediyorum.Diğer konu ise sıfır motor alımında neler yapılıyor?Ne kadar masraf çıkar?Kusura bakmayın şimdiden öğrenmek istiyorum ona göre bütçe yapıcam.Bu arada r25 almayı düşünenler, kaparo verenler hangi rengi seçtiniz acaba?Şimdiden teşekkürler tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
9 Ara 2014
Mesajlar
414
R25 şahsen düşünmeden mavi alırım. İleriyi düşünürsekde en çok tutulan ve sevilen rengi bence RACİNG BLUE. 0 Motor alırken tek masrafın ruhsat ve plaka olucaktır geri kalanını sanırım bayi hallediyor diye biliyorum. Eğer halletmiyorsada sigorta falan filan işte. Ama R25 den şaşmayın KAAAAR ETTİRİCEK VE EĞER BİR ŞEY DEĞİŞİP GELMEZSE PİYASADAKİ KAWASAKİ HARİÇ BÜTÜN 200 250 leri GERİDE BIRAKACAK TEK MOTOR ŞAHSİ GÖRÜŞÜM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

Kesinlikle RACİNG BLUE. Hem sevilen hem tutulan bir renk. İleride satmak istediğinizde de sevenini çok bulursunuz zaten.
Bu arada R25 den kesinlikle şaşmayın piyasanın altını üstüne getiricek bütün kendi klasmanındaki motorların havasını söndürücek bir kawasaki ile baş başa gider bence buda şahsi görüşüm. 0 Motorda bildiğim kadarıyla plaka ve ruhsat maliyetin oluyor. Zaten bayii ile gidip konuşursan inini dibini anlatırlar. R25 can can :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:08 ----------

Kesinlikle RACİNG BLUE. Hem sevilen hem tutulan bir renk. İleride satmak istediğinizde de sevenini çok bulursunuz zaten.
Bu arada R25 den kesinlikle şaşmayın piyasanın altını üstüne getiricek bütün kendi klasmanındaki motorların havasını söndürücek bir kawasaki ile baş başa gider bence buda şahsi görüşüm. 0 Motorda bildiğim kadarıyla plaka ve ruhsat maliyetin oluyor. Zaten bayii ile gidip konuşursan inini dibini anlatırlar.
 
Katılım
21 Eyl 2012
Mesajlar
287
Arkadaşım bayideki katalogdan yada intenetten renk seçeneği yapabilirsin ama bencede race blue düşünmelisin motosiklet te siyah renk farkındalığı düşürüyor şimdinin trend i göz alıcı renkler ;) hayırlı olsun şimdiden güzel günlerde kullanın.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
dostum rengi şimdi mi seçeceğini yoksa geldiğine görerek mi beğenebileceğini bayiye sorsana?? biz bayinin sipariş üstüne mi getiriyor stoklu mu çalışıyor nerden bilelim
 
Katılım
29 Eki 2014
Mesajlar
27
Teşekkürler hocam kafam çok karışık renk konusunda ne yapıcam bilmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

Arkadaşım bayideki katalogdan yada intenetten renk seçeneği yapabilirsin ama bencede race blue düşünmelisin motosiklet te siyah renk farkındalığı düşürüyor şimdinin trend i göz alıcı renkler ;) hayırlı olsun şimdiden güzel günlerde kullanın.

Aynen hocam birde işin o kısmı var o yüzden mavi daha ağır basıyor gibi cevap verdiğin için çok teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------

R25 şahsen düşünmeden mavi alırım. İleriyi düşünürsekde en çok tutulan ve sevilen rengi bence RACİNG BLUE. 0 Motor alırken tek masrafın ruhsat ve plaka olucaktır geri kalanını sanırım bayi hallediyor diye biliyorum. Eğer halletmiyorsada sigorta falan filan işte. Ama R25 den şaşmayın KAAAAR ETTİRİCEK VE EĞER BİR ŞEY DEĞİŞİP GELMEZSE PİYASADAKİ KAWASAKİ HARİÇ BÜTÜN 200 250 leri GERİDE BIRAKACAK TEK MOTOR ŞAHSİ GÖRÜŞÜM.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:58 ----------

Kesinlikle RACİNG BLUE. Hem sevilen hem tutulan bir renk. İleride satmak istediğinizde de sevenini çok bulursunuz zaten.
Bu arada R25 den kesinlikle şaşmayın piyasanın altını üstüne getiricek bütün kendi klasmanındaki motorların havasını söndürücek bir kawasaki ile baş başa gider bence buda şahsi görüşüm. 0 Motorda bildiğim kadarıyla plaka ve ruhsat maliyetin oluyor. Zaten bayii ile gidip konuşursan inini dibini anlatırlar. R25 can can :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:08 ----------

Kesinlikle RACİNG BLUE. Hem sevilen hem tutulan bir renk. İleride satmak istediğinizde de sevenini çok bulursunuz zaten.
Bu arada R25 den kesinlikle şaşmayın piyasanın altını üstüne getiricek bütün kendi klasmanındaki motorların havasını söndürücek bir kawasaki ile baş başa gider bence buda şahsi görüşüm. 0 Motorda bildiğim kadarıyla plaka ve ruhsat maliyetin oluyor. Zaten bayii ile gidip konuşursan inini dibini anlatırlar.

Teşekkürler hocam kafam çok karışık renk konusunda ne yapıcam bilmiyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:44 ----------

Ekipmanına gorede rengini secebilirsin hayirli olsun simdiden.

Ekipmanımıda motora göre almayı düşünüyordum hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:47 ----------

Bayi ile görüştüm ilk gelicek partinin hepsi satılmış diğer partide nisan başı gibi gelicekmiş.Sizce nisana kadar zam gelirmi arkadaşlar yada fuarda durum nasıl olur ordan alabilirmiyiz ki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst