- Katılım
- 4 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,077
- Konu Yazar
- #1
evet yine bir pazar günü ve benim yol yapma damarlarımın kabardığı bu sıcak günde kardeşim ozan'la birlikte kendisi 15 yaşında motorla ilk seyahati olcak ve yeni foça'ya yol yapmaya karar verdik.Saat 13 de yola çıktık saat 14:15 gibi yeni foçaya vardık bir kere mola verdik toplam 74 km gittik.Şimdi resimler geliyor.:rendeer:
evet ilk mola yeni foça 7 km kaldı
işte ben ve yeni motorcu ceketim


çocuk oks sınavından çıktı kendini motor tepesinde buldu:cherry:



mola bitti yeni foçadayızzzzzzzzzz kayaların üstünde fanta keyfi:cherry:



asalete bak be






işte kendi çapımda gezerken dikkatimi çeken güzel park





işte yeni foça bitti geri dönüyoruz


işte geri dönüş manzaraları





bittiii.toplam 148 km yol yapmışım 15 ytl benzin aldım.Gezilerim devam edecek.:rendeer:
evet ilk mola yeni foça 7 km kaldı
işte ben ve yeni motorcu ceketim


çocuk oks sınavından çıktı kendini motor tepesinde buldu:cherry:



mola bitti yeni foçadayızzzzzzzzzz kayaların üstünde fanta keyfi:cherry:



asalete bak be






işte kendi çapımda gezerken dikkatimi çeken güzel park





işte yeni foça bitti geri dönüyoruz


işte geri dönüş manzaraları





bittiii.toplam 148 km yol yapmışım 15 ytl benzin aldım.Gezilerim devam edecek.:rendeer: