egelivelet'ler yeni foçadan geçti

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
evet yine bir pazar günü ve benim yol yapma damarlarımın kabardığı bu sıcak günde kardeşim ozan'la birlikte kendisi 15 yaşında motorla ilk seyahati olcak ve yeni foça'ya yol yapmaya karar verdik.Saat 13 de yola çıktık saat 14:15 gibi yeni foçaya vardık bir kere mola verdik toplam 74 km gittik.Şimdi resimler geliyor.:rendeer:

evet ilk mola yeni foça 7 km kaldı



işte ben ve yeni motorcu ceketim





çocuk oks sınavından çıktı kendini motor tepesinde buldu:cherry:







mola bitti yeni foçadayızzzzzzzzzz kayaların üstünde fanta keyfi:cherry:






asalete bak be













işte kendi çapımda gezerken dikkatimi çeken güzel park











işte yeni foça bitti geri dönüyoruz





işte geri dönüş manzaraları











bittiii.toplam 148 km yol yapmışım 15 ytl benzin aldım.Gezilerim devam edecek.:rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,759
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
fotolar süper :cat: (ama nedense ben göremiyorum:silent: )
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlarım özür dilerim uploadlarda problem vardı konuyu açtım sonra düzeltme yaptım :rendeer: amacım sade ve sadece yol yapmaktı foçayı da fazla bilmediğim için gezemedim ben den bu kadar tek başına bu kadar oluyor:rendeer:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
olmuş olmuş hemde güzel olmuş egelim saol izmir den güzel resimler :)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
Abi ben senin hayarnınım bi imza yollarmısın
SAKAL sevgilerle....
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
sakal beni çok duygulandırdın:salut: gel bir gün senlede gezeriz :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
94 görüntüleme 10 tane cevap oda güzel:rendeer: yorumsuz:cat:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
valla ne güzel bir gezi olmuş ya...
Bende bir gün arkadaşla gelmiştim foçaya ama otobüsle :) eee ne var bunda diceksiniz ama
Kız çağırmıştı (sefgilimdi gerçi :)) neyse biz hevesliyiz denize falan gircez ya.Kıza da süprüz yaptım.indim foçada aradım saat 11-12 daha yeni uyanmışlar.(iki kızdı) neyse sonra bunlar uyku sersemi anahtarlarını unutmuşlar.bikinide içerde tabe biz o foçanın sıcağında yandık :pr: bide benim hatunun sigara içmesi olayı bitirdi.(biz gelirken içmiyorum demişti :silent: ).
Berbat bi şekilde geri döndük :) Sizinki çok güzel geçmiş.Kız olmayınca böyle oluyorsa bende böyle takılcam artık :p
 
Katılım
31 May 2005
Mesajlar
215
mmm

Harika bir gezi olmus. Ayrica direk kardesinde kask var mi diye baktim ki varmis tebrik ederim:)
Gitmisken eski foca'ya gitmek lazim ama aslinda..cok guzel olmus
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
manzaralar çok güzel kanım kaynadı wallahi şimdi orada olmak vardı:bounce:gezi de güzel olmuş.kazasız geziler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst