Valla güzel olmuş daha nice gezilere
Bu arada fotoda sorduğunuz malzemenin ismi :
TAZE DÖŞENMİŞ MAYIN :queen:
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık:cat:
yalnız fotoğraf makinasının lensinde bir kirlenme var gibi gökyüzü resimlerinin hepsinde aynı koyu bulanıklık var![]()
İHTİYAR;559824' Alıntı:Zirveden kemalpaşada görülebilir.Çoook güzel bir milli parktır.
Esas yaz sıcaklarında İzmirlileri örgütleyip bir gezi düzenleyin,Ağustosta bile mont ihtiyacı duyabilirsiniz.