- Katılım
- 4 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,077
- Konu Yazar
- #1
Havalarında güzel olmasını fırsat bilip motorlarımıza atlayıp Manisa’ya doğru yola çıktık çok güzel bir gezi oldu buyurun resimlere 
Buluşma yerimiz Manisa yolu üzeri bp benzin istasyonu
ayak üstü bir kahvaltı yaptık
çıkmadan önceki km ler halit'in motor hala yıkılmadı ayakta bee

egelim(bedri) km
ve Manisadayız arkada ayn-i ali
hava güzeldi ama yolda biraz üşüdük hemen içeri girmek istiyoruz
vee içerdeyiz mis gibi mesir çayını içtikten sonra kendimize geldik
egelim (bedri)
içerden manzaralar
spile çıkarken yol üzerinde bulunan ağlayan kaya
egelim (bedri) ve motoru
motorlar
poza bak uffff….
egelim (bedri) semaya bakıyor
manisadan manzaralar
egelim(bedri) hep ben yine ben D
yine yeniden ben
halit ( hgunarbay) ve motoru
virajlar hemde bir sürü
egelim (bedri) motorumu gösteriyorum
manzaralar
motorlarrrr
oturacak bir yer bulduk
uzaktan motorlar
yukarıdan adamlar yamaç paraşütü ile atlıyorlardı onlara bakıyorum :d
uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece
manisanın tepeden görünüşü
egelim (bedri)'nin elindeki kar sonunda karı
da gördük
halit'in motor mondial ama cup değil enduro artık o
motorum'u öyle bir yere soktumki içim gerçekten'de cızladı
Manisa da spil dağının tepesinde bir gölet
çamlıcayı diktim
bu ne acaba bilgisi olan varsa bizimle paylaşsın

çık babam çık bitmiyor rakım:1250 metre
burasıda spil dağı yangın gözetleme kulesi
tüm yorumlar için teşekkürler şimdi'den :rendeer:
Buluşma yerimiz Manisa yolu üzeri bp benzin istasyonu
ayak üstü bir kahvaltı yaptık
çıkmadan önceki km ler halit'in motor hala yıkılmadı ayakta bee
egelim(bedri) km
ve Manisadayız arkada ayn-i ali
hava güzeldi ama yolda biraz üşüdük hemen içeri girmek istiyoruz
vee içerdeyiz mis gibi mesir çayını içtikten sonra kendimize geldik
egelim (bedri)
içerden manzaralar
spile çıkarken yol üzerinde bulunan ağlayan kaya
egelim (bedri) ve motoru
motorlar
poza bak uffff….
egelim (bedri) semaya bakıyor
manisadan manzaralar
egelim(bedri) hep ben yine ben D
yine yeniden ben
halit ( hgunarbay) ve motoru
virajlar hemde bir sürü
egelim (bedri) motorumu gösteriyorum
manzaralar
motorlarrrr
oturacak bir yer bulduk
uzaktan motorlar
yukarıdan adamlar yamaç paraşütü ile atlıyorlardı onlara bakıyorum :d
uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece
manisanın tepeden görünüşü
egelim (bedri)'nin elindeki kar sonunda karı
halit'in motor mondial ama cup değil enduro artık o
motorum'u öyle bir yere soktumki içim gerçekten'de cızladı
Manisa da spil dağının tepesinde bir gölet
çamlıcayı diktim
bu ne acaba bilgisi olan varsa bizimle paylaşsın
çık babam çık bitmiyor rakım:1250 metre
burasıda spil dağı yangın gözetleme kulesi
tüm yorumlar için teşekkürler şimdi'den :rendeer: