egelim(bedri) ve hgunarbay(halit) Manisa Spil'i fethetti

Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
Havalarında güzel olmasını fırsat bilip motorlarımıza atlayıp Manisa’ya doğru yola çıktık çok güzel bir gezi oldu buyurun resimlere :D

Buluşma yerimiz Manisa yolu üzeri bp benzin istasyonu

hpim83184pt.jpg


ayak üstü bir kahvaltı yaptık

hpim83199ac.jpg


çıkmadan önceki km ler halit'in motor hala yıkılmadı ayakta bee :D:D

hpim83203ht.jpg


egelim(bedri) km

hpim83237pb.jpg


ve Manisadayız arkada ayn-i ali

hpim83251yg.jpg


hava güzeldi ama yolda biraz üşüdük hemen içeri girmek istiyoruz

hpim83273zh.jpg


vee içerdeyiz mis gibi mesir çayını içtikten sonra kendimize geldik

hpim83288ej.jpg


egelim (bedri)

hpim83298or.jpg


içerden manzaralar

hpim83301ur.jpg


hpim83315kp.jpg


hpim83325um.jpg


hpim83339zz.jpg


spile çıkarken yol üzerinde bulunan ağlayan kaya

hpim83344og.jpg


egelim (bedri) ve motoru

hpim83358ve.jpg


motorlar

hpim83367yy.jpg


poza bak uffff….

hpim83375vi.jpg


egelim (bedri) semaya bakıyor

hpim83382pr.jpg


hpim83395zx.jpg


manisadan manzaralar

hpim83402ns.jpg


hpim83410jr.jpg


egelim(bedri) hep ben yine ben D:D

hpim83428sw.jpg


yine yeniden ben :D

hpim83437tf.jpg


halit ( hgunarbay) ve motoru

hpim83440rz.jpg


hpim83452wx.jpg


virajlar hemde bir sürü :D

hpim83469ex.jpg


hpim83471dj.jpg


hpim83484ir.jpg


hpim83494cs.jpg


hpim83501vr.jpg


egelim (bedri) motorumu gösteriyorum :D

hpim83513he.jpg


manzaralar

hpim83531fu.jpg


hpim83540dl.jpg


hpim83556rg.jpg


hpim83562ol.jpg


hpim83570fv.jpg


motorlarrrr

hpim83580cr.jpg


hpim83598vb.jpg


oturacak bir yer bulduk

hpim83608da.jpg


uzaktan motorlar

hpim83618yc.jpg


yukarıdan adamlar yamaç paraşütü ile atlıyorlardı onlara bakıyorum :d

hpim83624ld.jpg


hpim83630wm.jpg


uzun ince bir yoldayım gidiyorum gündüz gece

hpim83641fa.jpg


manisanın tepeden görünüşü

hpim83652rv.jpg


egelim (bedri)'nin elindeki kar sonunda karı :D da gördük

hpim83660ka.jpg


halit'in motor mondial ama cup değil enduro artık o :D

hpim83674wb.jpg


hpim83680jm.jpg


motorum'u öyle bir yere soktumki içim gerçekten'de cızladı :D

hpim83691vu.jpg


Manisa da spil dağının tepesinde bir gölet

hpim83701eg.jpg


hpim83711tp.jpg


hpim83729dq.jpg


hpim83737er.jpg


çamlıcayı diktim :D

hpim83747bl.jpg


hpim83750ho.jpg


bu ne acaba bilgisi olan varsa bizimle paylaşsın :D:D

hpim83764bc.jpg


hpim83770na.jpg


hpim83783qq.jpg


hpim83795yv.jpg


hpim83803xq.jpg


çık babam çık bitmiyor rakım:1250 metre

hpim83817sw.jpg


hpim83829sh.jpg


hpim83837qr.jpg


burasıda spil dağı yangın gözetleme kulesi

hpim83846re.jpg


hpim83858qk.jpg


hpim83863ft.jpg


hpim83877wi.jpg


hpim83889bl.jpg


hpim83892ss.jpg


hpim83903jw.jpg


hpim83918au.jpg


hpim83938lm.jpg


hpim83942bc.jpg


hpim83953of.jpg


hpim83963zr.jpg


hpim83970an.jpg


hpim83987jw.jpg


hpim83998ts.jpg


tüm yorumlar için teşekkürler şimdi'den :rendeer:
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
arkadaşlar 5 ay bitti manisadayım daha ne spile çıktım o kadar yükseğe
ne de bi göletten haberim var
valla helal olsun size
ta izmirden gelip spili fethetmişsiniz :)

paylaşım için teşekkürler
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
arkadaşlar 5 ay bitti manisadayım daha ne spile çıktım o kadar yükseğe
ne de bi göletten haberim var
valla helal olsun size
ta izmirden gelip spili fethetmişsiniz :)

paylaşım için teşekkürler


bizim sağımız solumuz belli olmaz altımızda biraz daha güçlü motorlar olsa daha da uzaklara gideriz keşfederiz ama spile gideceklere tavsiyem gitmeden aspirin için oksijen ve hava basıncı baş ağrısı yapıyor şiddetli şekilde:cherry: :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bedricim Kardeşim :) Halit arkadaşım ne güzel 2 dostluğunuz var allah bozmasın. daha nice iyi geziler görmeniz dileğiyle kazasız belasız ;)
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
resimlere bak bak bitmez:cat: bakarken büyük keyif aldım ve ailemle paylaştım
teşekkürler
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bitirim ikili yollarda bunlardan korkulur şükürki motorları küçük
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
güzel gezi olmuş bedri yanlız şapkalı pozun bana birini hatırlattı :queen: yoksa ona mı özeniyon :p
gezilere devam et bizde bakak buradan :D
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
resimlere bak bak bitmez:cat: bakarken büyük keyif aldım ve ailemle paylaştım
teşekkürler


teşekkürler abi ailenizle paylaşmanız da çok sevindirici elimizden geldiğince motor'un ve motorculuğun güzel yanlarını göstermeye çalışıyoruz herkese işallah başarılı oluruz gezilerimiz devam edecek :rendeer:

burak ben'im konularımı arattırırsan 1 yıl evvelde ben şapkayla fotoğraf çektiriyordum kimseye özenmiyorum yani sadece ihtiyaç duydum çünkü saçlarım'ı 3 numaraya kestirttim üşüyorumm haliylen 1250 m yüksekteydik ocak ayındayız haliylen kendimizi korumamız lazım :rendeer:

junior,utraukala ve cengiz abi sizlere de teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
hacı espürük yaptık espürük :) açıklama yapmana gerek yok kardeşim sakın yanlış anlama beni hadi öptüm yanaklarından ...
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Bedri'cim,yeni motorunla ikinci gezin oldu bu sanırım,daha nice gezilere dostum.Fotoğraflar için teşekkürler...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
arkadaşlar 5 ay bitti manisadayım daha ne spile çıktım o kadar yükseğe
ne de bi göletten haberim var
valla helal olsun size
ta izmirden gelip spili fethetmişsiniz :)

paylaşım için teşekkürler

tabi ilk önce motorunuzun olması lazım:)
...............
güzel gezi olmuş elinize sağlık:cat: cbf 150 heryere çıkıyor kardeşim crossmudur nedirr:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
tabi ilk önce motorunuzun olması lazım:)
...............
güzel gezi olmuş elinize sağlık:cat: cbf 150 heryere çıkıyor kardeşim crossmudur nedirr:queen: :queen: :queen:

enduro dostum yada ne diyeyim sana hepsinden biraz var her tarzdan naked zaten karışık yani bu motor maşallahı var:cherry: :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
gerçekten güzel bir gezi olmuş,memleketimi hatırlattığınız için sağolun arkadaşlar.spil in yeri bende ayrıdır.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Benim motordan diye demiyorum, aslan parçası maşallah :)
Ayağınıza sağlık, çok güzel gezi olmuş...da... motorları bi daha uçurumun kenarına koymayın gözünüzü seveyim, resimlere bakarken korktum :)
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ya sizin işiniz gücünüz yok mu? yerinizde durmaz mısınız kardeşim. bi hafta sonuda evde pijame terlik televizyon vs yapın da hasta etmeyin adamı
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
ya sizin işiniz gücünüz yok mu? yerinizde durmaz mısınız kardeşim. bi hafta sonuda evde pijame terlik televizyon vs yapın da hasta etmeyin adamı

abi haftanın 6 günü çalışıyorum kazanıyorum hepsini 1 pazar gününde yiyorum çok'mu yani 1 gün eğlenmişiz:cherry: :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Heh bayiliyorum soyle bol resimli gezilere. Elinize saglik valla canım cekti...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst