egelim(bedri) ve hgunarbay(halit) Manisa Spil'i fethetti

Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
203
Daha bitmedi

ben de burallardayım kardeşim gezinizi gördüm çok güzel olmuş valla elinize sağlık ah keşke bende gelebilseydim ama durun ehliyetimi kaskımı da aldım bu hafta sınavlar da bitiyor daha sonraki gezilerde beraber olabilmek dileğiyle...
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
240
yav gene süpersin zaten ellerine sağlık umarım motrdan memnunsundur biliyorsun bizde cbf 150 düşünüyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel gezi olmuş. Benim de ilk hedeflerimin arasında var. Hele o en tepeden Manisa'nın görünütüsü yeter bana.

Çok soğuk muydu? Bir de en yüksek çıktığınız rakım 1250 m idi? (1517 m tepe yüksekliği var.)
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
548
Valla güzel olmuş daha nice gezilere
Bu arada fotoda sorduğunuz malzemenin ismi :
TAZE DÖŞENMİŞ MAYIN :queen:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
güzel gezi olmuş tekerinize sağlık:cat:
yalnız fotoğraf makinasının lensinde bir kirlenme var gibi gökyüzü resimlerinin hepsinde aynı koyu bulanıklık var:p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Zirveden kemalpaşada görülebilir.Çoook güzel bir milli parktır.
Esas yaz sıcaklarında İzmirlileri örgütleyip bir gezi düzenleyin,Ağustosta bile mont ihtiyacı duyabilirsiniz.
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
İHTİYAR;559824' Alıntı:
Zirveden kemalpaşada görülebilir.Çoook güzel bir milli parktır.
Esas yaz sıcaklarında İzmirlileri örgütleyip bir gezi düzenleyin,Ağustosta bile mont ihtiyacı duyabilirsiniz.

vallah tam dediğiniz gibi grupca gidilmesi çok zevkli olunacak bir yer:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst