Egeknn & Kılıç Balığı ve MT Adana Buluşması

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet iş nedeniyle geldiğim mersinden kılıçbalığı ( yusuf ) abimi aradım ve adana da buluştuk önce yusuf abimin çok zevkli tasarlanmış şirin evine giderek çay kahve ve sohbet olayına girdik sonra keyifli bir ufak adana gezisi yaptık...

Daha sonra ÇMSK klübüne giderek MT adana ve diğer motosikletçi arkadaşlarla bir araya gelerek keyifli bir sohbete daldık

ilgi ve alakasını esirgemeyen yusuf abime ve BalZeytin nickli Tülay arkadaşım ve Ael320 nickli adem arkadaşıma da ve adını hatırlayamadığım diğer tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim ve bu güzel ve keyifli günden bazı fotolar...








yusuf abimin bahçesinde süper böğürtlenler ve üzümler vardı acık arakladık :p



vay beee manzaraya bak











balzeytin ( Tülay ) :p Adanadaki artçım :queen:







kullandığım 1000RR ın sahibi :p adem







1000 RR ile adana turu :cherry:























 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
syın knn kaskınız nerede, biz size öylemi öğrettik, yola çıkmadan önce kaskı tak dien beyimize bak :pr: :pr: :p

ii gezmişsin, 1000 RR mı yoksa 1000 Fazer mi? yorumları alalım :silent: :mrgreen:


herkese slmlar... saygılar izmirden :rendeer:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki Yamaha FZR 1000 Exup fazer değil bahticim FZR :p

kask olayına gelince napiim mecburiyetten kaskım yoktu yoksa binmem biliyosun
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Güzel bi gezi olmuş.. Adana nın kebapları şalgamı akşamı oooooooof of..:)
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
326
oh oh gez :) inşallah adana kebab+karpuz vb. şeyleri getirmeyi unutmamışındır kenan abi :bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tornedo' Alıntı:
oh oh gez :) inşallah adana kebab+karpuz vb. şeyleri getirmeyi unutmamışındır kenan abi :bounce:

dönmedimki daha :p 1 hafta daha buradayım dönüşte bakarız :bounce:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
11
adana gezisi

Kenan kardeşim,
Güzel ve de lezzetli bir gezi olduğu resimlerden görünüyor.

Ne diim güzel yerler güzel insanlar tanımışsın.

sayende bizde görmüş tanımış olduk.
Teşekkürler.

Kasksız gelme, Bizi Üzme.. :cat:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili cem ben adanaya otobüsle geldim burada arkadaşın motorunu kullanmayı özlediğim için öle turlamak için aldım zaten ağır takıldık yoksa kasksız motora binmem herkes bilir :wiinkk:
 
Katılım
28 Tem 2005
Mesajlar
98
Benim sicak kanli Adanali hemserilerim misafirlerini iste böyle agirlarlar, tek kelimeyle helal olsun. :cat: Güzel gezi ve güzel bir misafir agirlama.
Adanayi cok ama coooook özledim, islerimin yogunlugundan bir türlü tatil yapamiyorum insallah Adanada bir tatil banada nasip olur.
Tüm Adanali arkadaslara Berlinden selamlarimi gönderiyorum :rendeer:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Egeknn,süper geziyosun! Süperde mekandasın.Sağlam turlada resimlerini bizde görelim.Yusuf Abimizde tannıdığım kadarıyla sıcak kanlı bir abimizdir.Hepsine selamlar!:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
EgeKnn' Alıntı:
kasksız motora binmem herkes bilir :wiinkk:

ben biliyorum.. :cat:

zaten görünce inanamadım, "yok canım durduk yerde poz vermişler" demiştim fakat birde baktım sonraki resimlerde baya bayaa yol yapıoo ozmn epey şaşırdım..

adananın yolları nasıl?, 1 hafta macera yaşıcan sonra gelince anlatmazsan bittin olm sen... :mrgreen: kuvva - akrepp ile ben giderim sonra oralara, msjlarını alıyoruz..:bounce:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün devam eden günümüz içinde çekilen fotolardan bazıları....

























 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaa benim anlamadıgım tamam son resimlerde sen kask takmışsın yanlız artçında kask yok onu o gözündeki güneş gözlügümü koruyor tam anlamadım açıklarmısın :p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu kask yoktuuu dönüşte binmek istedi arkadaş yavaş gidecez diye aldım arkama zaten 120 yi geçmedik :p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
yaa nekadar yavaş gitmişisiz :p bir ara forumda yazmışlardı bir motorda 2 arkadaş gidiyormuş kaza yapmışlardı artıçı olanda kask olmadıgı için ölmüştü sanırım kafasını yandaki bariyerlere vurmuştu...... onlarda fazla hızlı gitmiyorduuu:pale: :salut:
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte teknoloji sıcak sıcak taze çekildi bu foto makine ( hasan ) kılıçbalığı ( yusuf abi ) ile beraber yusuf abinin evde çay içiyoruz :p


 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
69
ELINT' Alıntı:
yaa nekadar yavaş gitmişisiz :p bir ara forumda yazmışlardı bir motorda 2 arkadaş gidiyormuş kaza yapmışlardı artıçı olanda kask olmadıgı için ölmüştü sanırım kafasını yandaki bariyerlere vurmuştu...... onlarda fazla hızlı gitmiyorduuu:pale: :salut:


Tamam haklısınız bende hiç kasksız binmedim motora.Sadece ben dönüşte binmek istedim.:cherry: Bundan sonra daha dikkatli olurum kızmayın lütfen:salut:

Çok güzel bir hafta sonu geçirdik.Herşey çok güzeldi Egeknn tanıdığıma sevindim.Biz elimizden geleni yaptık inşallah Egeknn memnun kalmıştır.Herkese selamlar.....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Evet mod kardeşim EgeKnn ile sonunda buluştuk. Ben ancak pazar günü akşam yanlarına gidebildim. Ama hafta içi inşallah gene görüşücez.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim içinde çok güzel zevkli bir hafta sonuydu çok sıcak karşılandım ilgi alaka gösteren herkese çok teşekkür ederim yusuf abicim özellikle sana

hepinizi çok seviyorum :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst