Şu şenşakrak ortamı ne zamandır bulamadığım için canım sıkılırdı.:mrgreen:Ve forumdan
"artık tad alamaz oluyorum" demiştim kendi kendime..ale:
Bu düşüncemden beni bertaraf ettiğiniz için sizlere teşekkürler arkadaşlar..:cat:
Hee..Bu arada ;
İsocan hayırlı olsun..Bir ömür sağlık ve sevgiyle yaşa canım benim..:rendeer::rendeer:
Bir daha Adana'ya geldiğimde lde ütfen dükkanda ol.40dk seni aramayayım..(gerçi market işi ne oldu.Eğlence felan demişsin):silent:
Murat abicigim biliyorsun MT devleti basbakanı ve meclisi sigara gibi samatayıda yasaklayıp bir gece ihtilal yapmıslardı
Artık tezgah altından satıyoruz böyle seyleri enselemesinler bizi diye neme lazım ne olur ne olmaz :queen:
milangaz TIRınız hayırlı olsun![]()
::belge::::belge::::belge::
ELİNT cezayı arkadamı kesecek ?ELINT cezayı arkadan kesecek belli :mrgreen:
Hayırlısı olsun ismailciğim , allah kaza ve usta yüzü göstermesin kardeşim :wiinkk:
ELİNT cezayı arkadamı kesecek ?![]()
son alınan duyuma göre isonun benzini bitmiş yolda kalmış
benzin alacak parası olmadığı için kamyonetle otoparka çekmişler motoru![]()