Efendy_iso Abinin yeni makinesi...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
iso motorun hayırlı olsun gülegüle kullan sağlıklı günlerde.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Şu şenşakrak ortamı ne zamandır bulamadığım için canım sıkılırdı.:mrgreen:Ve forumdan
"artık tad alamaz oluyorum" demiştim kendi kendime..:pale:
Bu düşüncemden beni bertaraf ettiğiniz için sizlere teşekkürler arkadaşlar..:cat:

Hee..Bu arada ;

İsocan hayırlı olsun..Bir ömür sağlık ve sevgiyle yaşa canım benim..:rendeer::rendeer:
Bir daha Adana'ya geldiğimde lde ütfen dükkanda ol.40dk seni aramayayım.:).(gerçi market işi ne oldu.Eğlence felan demişsin):silent:

:)
Murat abicigim biliyorsun MT devleti basbakanı ve meclisi sigara gibi samatayıda yasaklayıp bir gece ihtilal yapmıslardı :p
Artık tezgah altından satıyoruz böyle seyleri enselemesinler bizi diye neme lazım ne olur ne olmaz :queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
:)
Murat abicigim biliyorsun MT devleti basbakanı ve meclisi sigara gibi samatayıda yasaklayıp bir gece ihtilal yapmıslardı :p
Artık tezgah altından satıyoruz böyle seyleri enselemesinler bizi diye neme lazım ne olur ne olmaz :queen:

::belge::::belge::::belge::
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun İso abi :)
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
hayırlı olsun allah kaza bela vermesın...allah bızede nasıp etsın
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Hayırlı olsun İso, 41 kere maşallah. :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Şişt oradakiler fazla kaynatmayın bakiyim. :)

İso yeni motoru aldı eskitti bile. Bakın Samet kardeşimiz de motor yaptı. Hadin bakıyım onu da tebriğe. :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
son alınan duyuma göre isonun benzini bitmiş yolda kalmış :D:D:D

benzin alacak parası olmadığı için kamyonetle otoparka çekmişler motoru :D
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
son alınan duyuma göre isonun benzini bitmiş yolda kalmış :D:D:D

benzin alacak parası olmadığı için kamyonetle otoparka çekmişler motoru :D

kamyonetin ucretinide ben odedim bizzat saglam sahitlerim var....

ayrani yok icmeye 600rr la gider gezilere gibisinden...

:farao: :farao: :farao: :farao: :farao:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çok sürmez, honda genel bayii gelir elinden alır motoru :D

bide tüp takılırmı gibi bişiler konuşulmuş buluştuğunuzda?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst