EE nihayet kaza yaptım (bir hanım efendi (..?..)'nin duyarlı davranışı nedeni ile

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yaa abicim siz neyden bahsediyosunuz tamam öküz demek hoş bişi değil ama bu adam hırsını nerden çıkaracak

bırakında içini biraz döksün

Her işte bi hayır vardır

HAyır ve şer Allah'tandır

YApılan zerre kadar iyilikte kötülükte karşılıksız kalmaz

Daha kötü bi olayı engellemiş olabilir

Şer gibi görünen bi olayda hayır,hayır gibi görünen bi olayda şer olabilir

Hırs çıkarmak,intikam almak,küfür etmek,bağırmak çağırmak bunlar çözüm değildir,dolayısıyla hırs çıkarılacak bi durum yok,Çok şükürki askerimiz çocuğa çarpmamış,çok şükürki kendisinede bişey olmamış,demek gerekir

Tekrardan geçmiş olsun
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
geçmiş olsun.
bir insanın dikkatsizliğinin ceremesini başka bir insanın çekmesi çok siniri bozucu ama motorcuya ve cocuğa birşey olmaması çok sevindirici.
50 km ile bu kadar hasar olabildiğine çok şaşırdım.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
komutan geçmiş olsun .. aman çocuklara dikat .. bir baba olarak onlara ne kadar sahip olak gözümüz gibi baksakta .. bazen bir balon bazen bir top veya dikkatlerini çeken bir şeyonların ani tepkiler vermesine neden oluyor. Kaşla göz arasında bi bakıyonuz yok olmuşlar . Bu yüzden çocuklara çok dikkat .Özellikle bir babaysanız öküz motosiklet sürücülerine dahada dikat
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
105
çok geçmiş olsun...ama anne ve çocuğu hakkında kullandığın kelimeler çok yanlış. şehir içi sonuçda birden annesinin elinde kurtulmuştur velet 3 4 yaşındaki çocuğu kucağında gezdiremezya....olayın şokuyla ve canının acısıyla bunları söledin sanırım
 

uwe

Katılım
14 Kas 2007
Mesajlar
45
Geçmiş olsun..Çocugada carpmış olabilirdin.Gelen mala gelsin gerisi boş..
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
çok geçmiş olsun; bence hak etmiş o vatandaşlar o tabirleri. hatta yetmez o kadını biraz tartaklaman falan da lazımdı bence :pr:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
geçmiş olsun 2 gün öncede ben sıyırdım birin halt var gibi atlıyolar adamın önüne dikkat etmek lazım yavaş gitmek lazım mümkün mertebe
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
arkadaşlar üslubumun yanlış olduğunu tabii bende farkındayım ama 2 gündür hiç bir hatam olmadığı halde acılar çekiyorum.Ne yapayım forumda ana avrat küfürmü edeyim sinirimi çıkartmak için.Veya kullanmam gereken başka bir deyim var ise siz yazın ben o şekilde düzelteyim.EE peki yatalak ,felç vs ölüm olsa idi ne olacaktı.Vallah hiç kusura bakmasınlar..Bakış açım değişmez.....saygılar

Ayrıca belitmedim sanırsam mahalle içinde gitmiyorum ki.Zaten durma mesafesinde olsam illaki hızımı keser veya ne bileyim soldan sağdan giderdim.Bekleyip,bekleyip gördüğü halde önüme atlayana karşı ne yapabilirim.

Madalyonun diğer yüzünden bakalım olaya : ki çarpsa idim çocuğa veya kadına o zaman da asıl öküz ben olurdum sanırsam..(çünkü hep öyle diyorlar işin aslını bilmeden)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
53
gecmıs olsun abıcım.kask olmasa senın yuzune serıtler cıkacakmıs.cok sanslısın.kask hayat kurtarıyor.elın ıcın'de uzuldum.en yakın surede tekrar motora donmen dılegı ıle.sevgılerle
 
Katılım
15 Nis 2007
Mesajlar
114
buyuk gecmış olsun kaskın onemı bir kez daha ortaya cıktı.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
çok çok geçmiş olsun ilk ve son olur inşallah. Allah hepimizi korusun ...saygılar...
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
315
Geçmiş olsun da.. hiç lafını etmemişsin; düşme pahasına çocuğa çarpmamayı başardınsa helal olsun diyorum. Anasını boş ver (kim bilir aklı nerededir) ama 3-4 yaşında çocuk sonuçta, ne bilsin? İnsanlara hemen "öküz" sıfatı yakıştırmak pek doğru olmuyor masesef... Böyle pozisyonlarda her an, her şey olabilir, önceden tedbiri almak gerek (hızı düşürmek gerek) Yani kusura bakmayın ama ben yine hatayı motorcuda buluyorum!

Tebrik ederim yorumun için aynen katılıyorum.Bir kere bir bayana bu şekilde hitap etmen hiç yakışık almadı.Belki acıyla yazdın bunları birde çocuk bu ne yapacağı belli olmaz sen sürücü olarak her zaman çocuklardan bu hareketleri bekleyerek ona göre tedbir alman gerekir. Yalnız yine diyorumki güzide bir teşkilatın mensubu olarak vatandaşlarımıza bu şekilde hitap etmeni kınıyorum.Geçmiş olsun:pale:
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
142
2 gün önce başıma gelen birşey ha bendeki çocuk değil yaşlıydı valla çocuklardan beter zıplıyodu ben asıldım ön frene kaydıra kaydıra nasıl olduysa düşürmedim motoru kadına 1 metre kala durdum kadın şok trafik felç yolun ortasında bekledi.

Geçmiş Olsun Tekrar'dan eminim uzun bir süre ya yavaş gidiceksin yada yayalara canavar gibi bakıcaksın =)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
çok çok geçmiş olsun iyiki yine korumaları takmışsın yoksa...
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
arkadaşlar üslubumun yanlış olduğunu tabii bende farkındayım ama 2 gündür hiç bir hatam olmadığı halde acılar çekiyorum.Ne yapayım forumda ana avrat küfürmü edeyim sinirimi çıkartmak için.Veya kullanmam gereken başka bir deyim var ise siz yazın ben o şekilde düzelteyim.EE peki yatalak ,felç vs ölüm olsa idi ne olacaktı.Vallah hiç kusura bakmasınlar..Bakış açım değişmez.....saygılar

Ayrıca belitmedim sanırsam mahalle içinde gitmiyorum ki.Zaten durma mesafesinde olsam illaki hızımı keser veya ne bileyim soldan sağdan giderdim.Bekleyip,bekleyip gördüğü halde önüme atlayana karşı ne yapabilirim.

Madalyonun diğer yüzünden bakalım olaya : ki çarpsa idim çocuğa veya kadına o zaman da asıl öküz ben olurdum sanırsam..(çünkü hep öyle diyorlar işin aslını bilmeden)

çok haklısınız; eğer çarpsaydınız o zaman bu tabiri sizin için kullanacaklardı: -işin aslını bilmeden-

söylediğim gibi ben olsaydım bu kadar ucuz atlattığıma dua edip o kadına bir dünya daha hakaret ederdim: hak ediyor :pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst