- Katılım
- 5 Ara 2005
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
edremitli10 adlı kullanıcı birden fazla üyelik kullanıyor olabilir! FeRaYe23 ve edremitli10 aynı bilgisayarı kullanıyorlar, bir açıklama bekleniyor!
. :mrgreen:
Sitedeki başlıkta güzelmiş![]()
Ben en çok feraye'ye üzüldüm beArkasından konuşmak gibi olmasın ama bu adamın siteden uzaklaştırılmasına hiç üzülmedim.
Ben en çok feraye'ye üzüldüm be
Yamahadan şikayet konusuna bi bk.atamadan gitti.