Edirne'den Gökçeada'ya BMW F 650GS

Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
12
Bir senedir planını yapmakta olduğumuz tatil planını gerçekleştirebildik.. 9 temmuz da arkadaşlarım benden gideceğime dair haber alamayınca habersizce Gökçeadaya gitmişlerdi. Benim de başka planım olabilirdi misafirlerim vardı fakat gitmeye karar verdim. 10 Temmuz sabah 8 gibi yola koyuldum..
9ysy.jpg
adettendir başlangıç km fotosu :)
31u5.jpg
yola hazır bebeğim :) yolda fotoğraf çekme fırsatım olmadı.. bir mola verdim keşanda 15 dakika kadar. Sonra yola devam.
cubh.jpg
Gökçeadada ki ilk fotoğraf kamp alanına varıyorum.:) kamp alanımızdan birkaç fotoğraf
qmiw.jpg
2h29.jpg
kamp alanımızın yanından bir yol var tam enduroluk kendimi hemen dağlara vuruyorum :)
gv15.jpg
co7m.jpg
3voj.jpg
y5fm.jpg
motosikletimi aldığımdan beri bukadar arazi sürüşü yapmamıştım ve çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. arazide gerçekten çok başarılı bir motosiklet tavsiye edilir :) gelelim genel olarak gökçeada manzaralarına
73ri.jpg
eski çamaşırhane..
j7rf.jpg
kaleköyden manzaralar.
h7mx.jpg
f8z5.jpg
usjh.jpg
tepeköyde ki kilise.
97x2.jpg
deniz mükemmeldi akvaryum gibiydi.. gökçeada da keçiler insandan kaçmıyor ve heryer keçi bu keçi de 3 gün kadar bizimle yaşadı :cherry:
oyoq.jpg
geceleri balık tutmak en güzel eğlence gerçekten çok çeşitli ve fazla balık var.
uiwa.jpg
3lnz.jpg
ne yazık ki bukadar fotoğraf çekebildim.. ilk gezi yazım bu oluyor sıkıcı ve hatalarla doluysa affola. gökçeadaya gitmeyi düşünen arkadaşlar mutlaka gitmeli giderken de kafa dinlemek için uygun biryer olduğunu bilmeleri gerekiyor. eğlence açısından gelişememiş bir yer. motosiklet hakkında birşeyler merak edenler olursa da şöyle açıklama yapıyım.. giderken 100 110 km hızla gittim sabit 250 km falan yol yaptım 35 lira yakmıştım giderken yani benzin 4.95 litre fiyatı olarak hesaplarsanız inanamadım depoyu doldurduğumda adada. cbf 150 den daha az bir tüketim yapmıştım. titreşim konusu da 120 km hızı geçmediğiniz sürece rahatsız etmiyor. motosikletimi çook seviyordum ama bu geziden sonra aşık oldum diyebilirim. tekeriniz düz bassın....:)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
biraz daha foto olsaymış iyi olurmuş..yerleşim yerlerinin ve oranın merkezlerindeki hayatı fotoğraflayabilirdin...bundan sonraki gezilerini daha uzun mesafe yapıpı daha kısa zamanda planlayabileceğinin farkına varmışsındır herhalde..ilk geziler hep acabalarla dolu oluyor...daha uzunlarını yaparsın inşallah...

bu arada motor temiz görünüyor...
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
12
daha uzun gezilerim var Ankara Edirne gibi ancak fotoğraf konusunda gerçekten sıkıntım var çekmeyi unutuyorum heyecandan herhalde :queen:
 
Katılım
8 Kas 2008
Mesajlar
87
eline sağlık
BMW f 650 hoşuma gidiyo dere tepe daha yumuşak süspansiyon yanlız bi kullanma şansım olmadı ne yazıkki bundan sonraki motorum olabilir yada cross
 
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
12
teşekkür ederim.. şiddetle tavsiye ederim inşallah daha iyisi sizin olur :)
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
183
Hadi yine yapmışsın yapacağını :p daha uzun ve eğlenceli gezi raporları bekliyorum. Kazasız belasız geziler diliyorum...
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Fotolar az ama baya eğlendiğinizi hissettiriyor elinize kolunuza sağlık güzel gezmişsiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst