- Katılım
- 1 Eyl 2012
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
Bir senedir planını yapmakta olduğumuz tatil planını gerçekleştirebildik.. 9 temmuz da arkadaşlarım benden gideceğime dair haber alamayınca habersizce Gökçeadaya gitmişlerdi. Benim de başka planım olabilirdi misafirlerim vardı fakat gitmeye karar verdim. 10 Temmuz sabah 8 gibi yola koyuldum..
adettendir başlangıç km fotosu
yola hazır bebeğim
yolda fotoğraf çekme fırsatım olmadı.. bir mola verdim keşanda 15 dakika kadar. Sonra yola devam.
Gökçeadada ki ilk fotoğraf kamp alanına varıyorum.
kamp alanımızdan birkaç fotoğraf
kamp alanımızın yanından bir yol var tam enduroluk kendimi hemen dağlara vuruyorum
motosikletimi aldığımdan beri bukadar arazi sürüşü yapmamıştım ve çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. arazide gerçekten çok başarılı bir motosiklet tavsiye edilir
gelelim genel olarak gökçeada manzaralarına
eski çamaşırhane..
kaleköyden manzaralar.
tepeköyde ki kilise.
deniz mükemmeldi akvaryum gibiydi.. gökçeada da keçiler insandan kaçmıyor ve heryer keçi bu keçi de 3 gün kadar bizimle yaşadı :cherry:
geceleri balık tutmak en güzel eğlence gerçekten çok çeşitli ve fazla balık var.
ne yazık ki bukadar fotoğraf çekebildim.. ilk gezi yazım bu oluyor sıkıcı ve hatalarla doluysa affola. gökçeadaya gitmeyi düşünen arkadaşlar mutlaka gitmeli giderken de kafa dinlemek için uygun biryer olduğunu bilmeleri gerekiyor. eğlence açısından gelişememiş bir yer. motosiklet hakkında birşeyler merak edenler olursa da şöyle açıklama yapıyım.. giderken 100 110 km hızla gittim sabit 250 km falan yol yaptım 35 lira yakmıştım giderken yani benzin 4.95 litre fiyatı olarak hesaplarsanız inanamadım depoyu doldurduğumda adada. cbf 150 den daha az bir tüketim yapmıştım. titreşim konusu da 120 km hızı geçmediğiniz sürece rahatsız etmiyor. motosikletimi çook seviyordum ama bu geziden sonra aşık oldum diyebilirim. tekeriniz düz bassın....