Geçtiğimiz haftasonu Ankara Tansoy'da tanıtımı vardı. Gittik, gördük, inceledik...E-Clutch dışında motosiklette kayda değer bir değişiklik yok. Farklı renk seçenekleri gelmiş falan. Deneyemedik ama pek de üzülmedik. Çünkü arkadaşımda zaten CL250 var.
CL250 enteresan bir motosiklet. Seven çok seviyor, sevmeyen yüzüne bakmıyor. Farklı bir albenisi ve tarzı var. İnce, uzun bir motosiklet. Konforlu falan. Oturuş pozisyonu dik ve rahat.
Ancak yine titreşimli, yine sarsıntılı çalışıyor. İlginç biçimde selesi oynuyor. Yenisi de aynı olmuş. Oturduğunuz sele bile sürerken titreşimli.
Velhasıl, E_Clutch'lı CL250 alacak adamın onu çok sevmesi gerek. Sevene de, nefret edene de diyecek yok...