adamın çocuklarının hayatını nekadar önemsedigini görüyoruz işte.
lafa gelince atıp tutarlar "evlatlarımdan başka kimsem yok onlar için canımı veririm" derler ama iş uygulamaya gelince görüyoruz işte
hangi beyinsiz bir aile çocuklarını böyle bir trafikte bu şekilde taşırki....
ülkemizin numunelik ailesi oluyor kendileri.

r:
maddi sorunların arkasına sıgınmayada hakları yok. çocuklarına kask alacak durumu yoksa o motora çocukları bindirmemeli. kendine ve eşine kask almış cocuklara gelince yok.

r:
hadi kaskta aldı diyelim. motora 4 kişi binmeleri bir beyinsizilik ne diyecegimi bilemiyorum

r:
forum ortamında olmasak söyleyecek okadar çok cümlem varki ama seviyeyi düşürmemek için susuyorum
tek dilegim şu aileye birazcık beyinnnn.... başka bir dilegim yok

r: