E-5'te değişmeyen sahne motosiklette 4 kişi (video)

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
StarTV Haberi
E-5'te değişmeyen sahne. Moto(r)sikletteki 4 kişilik aile ölüme meydan okudu.
[FLASH]http://video.milliyet.com.tr/m.swf?id=7401&tarih=2007/05/27[/FLASH]
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
Yok canım sahne baya değişmiş... adamda ve kadında kask var bi de kadın motora yan oturmamış...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Felaket diil yani....Ne felaketler vardı....

Adamın elinden gelse çocuklarada kask alır zannediyorum...O kadar deşifre etmeye gerek yoktu...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
adamın çocuklarının hayatını nekadar önemsedigini görüyoruz işte.

lafa gelince atıp tutarlar "evlatlarımdan başka kimsem yok onlar için canımı veririm" derler ama iş uygulamaya gelince görüyoruz işte

hangi beyinsiz bir aile çocuklarını böyle bir trafikte bu şekilde taşırki....

ülkemizin numunelik ailesi oluyor kendileri.:pr:

maddi sorunların arkasına sıgınmayada hakları yok. çocuklarına kask alacak durumu yoksa o motora çocukları bindirmemeli. kendine ve eşine kask almış cocuklara gelince yok. :pr:

hadi kaskta aldı diyelim. motora 4 kişi binmeleri bir beyinsizilik ne diyecegimi bilemiyorum:pr:

forum ortamında olmasak söyleyecek okadar çok cümlem varki ama seviyeyi düşürmemek için susuyorum

tek dilegim şu aileye birazcık beyinnnn.... başka bir dilegim yok:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
yahu yazık günah beya insan hayatı bu kadarmı ucuz....hadi kendinizi bi kenara bırakın o önde oturan çocuk ani bi frende kendini nerde bulacak acaba...::cekic:: yazık çok yazık...eğitim şart...bu tarz sürücülerinde trafikten men edilmesi şart...bizim adımızıda kötüye çıkarıyolar sonuçta...:jocolor:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Allah Akıl fikir versin böyle insanlara,,, diyecek bişey bulamıyorum....

çocuklarda kask yok, hiçbirisinde mont yok... Yazık....

Böyle bir riske gireceğine bin belediye otobüsüne yarım saat geç git gideceğin yere...
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
haberin veriliş tarzı da hiç hoş değil.
alttan alttan giydirmişler azıcık.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
Herkes motosikleti kötülüyor ama doğruluk payı çok !

İnsanlarda önyargı oluşmuş birkere bunu düzeltmek yıllar sürecek :farao:
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
rezillik ya olan bizlere oluyo bizim adımız kötüleniyor, bende çok görüyorum böyle neden böyle yapıyorsun yaptığın yanlış diyincede sanane diyolar :pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
128
Yönetenlerin hiçmi suçu yok?

Bir şeyi nesneyi tam olarak görmek için 3 açıcan kontrol etmek gerekir,kesinlikle ve kesinlikle yanlış yapan bu babanın çok suçu var,ancak

ailesinin en ucuz yoldan biryerlere taşımak için elinde motosikletten başka bişey bulunmayan bu adamı bu hallere düşüren iktidarların hiçmi

suçu yok,neden avrupada görmüyoruz bunları?bodrumdada bir çok kez gördüm ne acıdırki,biz bu açlık sefalet yoksullukla daha bu ülkede neler

göreceğiz neler....
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
yaw ne deyim ki diyecek bişey yok yani bilmiyom ama adam ilk önce beyin taksın sonra kask adanada ouruyorum arkadaşlar balkonda okey oynarken bir ses geldi balkondan yola bir baktım ne görim adam yerde kanlar içinde çocukları allah korumuş ve metro köprüsünün altındaki yumuşak topraklı bir alana düştü öbürünü tam göremedim bayan mı bay mıydı ama o kanlar içinde yatan adam hemen arabayı kulanan adam hastaneye götürdü adamın ön camı komple iptal olmuştu yaw ama düşünsenize eyer o çocuklar sert bir şekilde kafalarını yere çarpsaydı ne olurdu orasını düşünemiyorum neyse dediyim gibi allah korumuş duyduma göre adamın i kaburgası kırılmış yani anlicamız gördümüz yerde adamlara abi yapma etme diyecez ben mesala gördümde abi senin kafa baya sert galiba diyom adam şaşırıyor tabi nasıl yani abi kask tak kask diyom sinirleniyor neyse ben devam edecem uyarmaa inşalah dayak yemem paylaşım için saul Skullhunter:rendeer:


eyer yanlış bir cümle yada harf eksikliyi varsa özür
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bu tür haberciler zaten haberde 1 varsa 5 gösteriyorlar..
o 4 kişilik durum kötü ama haberi sunanda kötü..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
5 kişi olmadıklarına dua edelim :pr:
evet ben de kaskları görünce sevindim ama aradan bakan çocuğu ve
güneş gözlüğü ile etrafı izleyen çocuğu görünce accayip sinirlendim.
tabi ki kime :silent: onları öyle bindiren babaya :farao:
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
en öndeki çocuğa gözlük takmayı unutmamışlar kendilerinde kask var ama çocukları güşünen kim double kaşarlı tost gibi gidiyolar yolda allah göstermesin bi denge kaybında hepsi domino taşı gibi serilecek yere çok yazık bu manzaraları görmek istemiyorum yaa ha düştüler ha düşecekler diye ödüm kopuyo bide bazı bayanlar arkaya yan oturuyo bunu nasıl beceriyolar bilemiyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Eki 2006
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam ailesini mangala et dizer gibi dizmiş. Bir çocuk bir kasklı büyük bir çocuk bir kasklı büyük :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya çok mu zor yani yani yanlışlıkla ön freni sıkıp motoru yatırması çok mu zor sanki sen 2 teker üstündesin ya motoru bi yatırsa onlara bişi olmaz adamın koruması var bi kask demeyin beni ölümden o döndürdü ama o çocuklar mapcak bi dfe e 5 de yanlışlıkla adam arabayı sdurdurumayıp hepsini ezse nolcak allahım yarabbim ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst