E-5'deki 'donlu' motorsiklet sürücüsü

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bende bi keresin de silivriden avcılara mayo ile gelmiştim güsell oluyo demek
isteyenlere tavsiye edilir


my.php


Eklediğin resimle konunun ne alakası var?? Utandında ondan mı saklandın....
:queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
17
bence , bu haldeyken kaskı takması iyi bir reklam olmuş.... çünkü motor sevdalısı olmayanlar korumanın sadece kaskla olduğunu düşünüyor..... bence çok iyi bir reklam.....
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Kim olduğu hala belli değil galiba,hoş o bendim diye ortaya çıkmakta cesaret ister biraz.:p
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
harika bişey yaaaaa.:mrgreen:
tam adanada uygulamalık bi olay.kaçırma isooooooooooo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moahhahaha kaskla don çok iyi bi ikili olmuşlar zohahaha
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Adamın donu hala meşhur..... Anlaşıldı mı kimmiş?....
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
nereden baksan en az 1 yıllık topik hortlamış ama iyi olmuş ben görmemiştim



haha adam baloya gidiyor galiba yeni imaj yaratmaya çalışmış:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
harika bişey yaaaaa.:mrgreen:
tam adanada uygulamalık bi olay.kaçırma isooooooooooo

abi burda bile bana kitlemişler yaaa mesajları gezerken şans eseri gördümm bide yazanlara bakıyorum nikler hiçö tanıdık değill meğerse bu konu hortlatılmış yaaaa
amcaya diyecek bişey yok tabi göbek olmasa gayet estetik:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
nudist motosikletli... düşünce sadece beynini koruyacak bişi düşünmüş ama azıcık beyni olan ahlakını korumayı da bilebilir.... kendi eşini ( yanlış anlaşılamsın, aile yapısına saygım vardır) yne böyle don paça giydirip çıksın ya da donuyla dolaşan bir adamın karşısına getirsin. demek ki bunalrı düşünmediğine göre o kask boşuna. adamın koruyacak bişey yok.

ya da; ben de bir gün dolmuşla denize gittim ve sahilde eşyam çalınmıştı. mayoyla ( dolmuşçudan da paramın çalındığını anlatıp rica ederek) şehre indim ve çarşıda her kes bana bir garip bakyodu ama bu adam donla dolaşyor yahu. yoksa, yoksa bir iş üstündeyken(!) giyinmeye fırsat bulamadan kaçtı mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst