E-5'deki 'donlu' motorsiklet sürücüsü

Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah korusun duşse kaskta acık renk.hangisi kıçı hangisi kaskı bilemiyecekler
 
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
32
burası bizim memleketimiz...bu da bizim insanımız:)

amcam çok rüküş olmuş beyaz donla motoramı binilir en azından motorun rengine uygun bir don giyer insan kaskıda güvenlik için değil tanınmamak için takmıştır bence ama helal olsun ilgi toplayıp tv de çıkmış bu da motor aşkı için soyunmuş yani ünlüler gibi para veya sanat için değil :silent:

hehe :queen: :queen: :cat: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Bir çok insanda kaskın sonsuz bir güven duygusu var. Misal 300km yapıyorum diyor yahuu dleimisin otobanda yapma falan diyorsun olsun ya kask var sorun olmaz diyor. Saten vücudumuz bi kafadan oluşuyor :) Kask elbette önemli bir korumalık ama tek kask yetmez. Bu amcada bunun nirvanaya ulaşmış şekli :D
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
404
Ozaman gece 02:00 haberinde altta güzel bir jazz parçayla sunulurdu.. Off çok kışkırtıcı :queen: :queen: bide pişik yapma olasılığı var tabi :p
 
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
207
arkadaşımıza medeni cesaretinden ve donuna kadar soyunduğu halde kaskını çıkartmadığı için alkışşş :cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Motosiklet almak için herşeyimi sattım! demek için yapılan , sosyal mesajlar bunlar... :)
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
9
Amcam bi de rüzgarda frikik verip halkın midesini kaldırır ::wacko::
::arrow::


Bari donu bol giymeseymiş....... :santa:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst