- Katılım
- 4 Tem 2006
- Mesajlar
- 257
:queen: :queen: :queen:
amcam çok rüküş olmuş beyaz donla motoramı binilir en azından motorun rengine uygun bir don giyer insan kaskıda güvenlik için değil tanınmamak için takmıştır bence ama helal olsun ilgi toplayıp tv de çıkmış bu da motor aşkı için soyunmuş yani ünlüler gibi para veya sanat için değil :silent:
Yuhh....r: