E-5'deki 'donlu' motorsiklet sürücüsü

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyi ki donunu giymiş !
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
7
bende bi keresin de silivriden avcılara mayo ile gelmiştim güsell oluyo demek
isteyenlere tavsiye edilir


my.php
 
Katılım
22 May 2004
Mesajlar
236
Kesin birisiyle iddiaya girmiş bu adam.Yoksa akıllı adamın yapacağı iş deil bu.
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
helal olsun en azından kaskını takmış ne denirki ağlasakmı gülsekmi
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
401
hararetli yaşar,full deri korumalı mont... yorumsuz!
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
way canınaa :queen: :queen: :queen:
of allam nelere kaadirsin :queen:
 
Katılım
16 Eyl 2005
Mesajlar
39
en cigs kıyafetiyi giyip kasksız gezmenlerden iidir:cat: :mrgreen:
 
Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
adam son derece rahat. umrunda değil dünya. ama hiç değilse kaskını takmış. burada aylardır ahkam kesipte motosiklete kasksız binenlere ne demeli? onlarla kıyaslayacak olursam bu amca bana daha sempatik geldi.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bir konu daha hortladı... Adamın üyelik gitmiş hala konusu duruyo.....
La bu adam hala donlamı biniyo motora alışkanluk olmuşşş:queen: :queen:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
359
en azından kask kafalı diilmiş oda bişi

hem adam donla duruo ya oda olmasaydı Allah muhafaza :)
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş olmuş..
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
117
yurdum insanı iyisiyle kötüsüyle seviyorum seni ama böle çıkılmaski yola kardeşim yaaa...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ne manyaklar war bea...snraa turkler böyle turkler söylee...peahhh...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst