E-5'deki 'donlu' motorsiklet sürücüsü

Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Hehe valla helal olsun Allah muhafaza düştün don da sıyrıldı nolcak, hem korumasız hemde donsuz:mrgreen: valla biz motorcuların arasında daha ne cevherler var acep, aslında sahil kesimlerinde de sadece shortla kullananlar var ama don kadar dikkat çekemiyolar galiba.:p
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ya amcam kaskıda düşerim şaşarım diye diil rüzgardan gözüm yaşarmasın diye takmıştır bence...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
bir kafasına kas takmış kas ne için takılır veya motora bineceğimiz zaman o kadar dikkat ediyoruz pantolona dizliklere monta kaska eldivenlere yazık deil mi bize hava olsun diye mi takıyoruz Allah göstermesin kaza esnasında yara almamak için bu adam her yeri acık başını korusan ne olur sanki
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Ekmek çarpsın ben değilim.

Utanmaza bak bide küçükköy demiş. Hem benim motor tiger tiger
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
o kaskı kafasına değilde poposuna taksaymış bence bizim memleket kötü kolla ................:cherry:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ya sanki ben bu adamı bi yerlerden tanıyorum ama dur bakalım çıkartacağım kask heç yabancı gelmedi...:queen: :queen: :queen:
nerye gidiyorum demiş küçükköye mı allalala yav kafayı yiyecem...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
amcam çok rüküş olmuş beyaz donla motoramı binilir en azından motorun rengine uygun bir don giyer insan kaskıda güvenlik için değil tanınmamak için takmıştır bence ama helal olsun ilgi toplayıp tv de çıkmış bu da motor aşkı için soyunmuş yani ünlüler gibi para veya sanat için değil :silent:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
SAVASXXL' Alıntı:
ya sanki ben bu adamı bi yerlerden tanıyorum ama dur bakalım çıkartacağım kask heç yabancı gelmedi...:queen: :queen: :queen:
nerye gidiyorum demiş küçükköye mı allalala yav kafayı yiyecem...

Savaaaaş varya bana bak aklını alırım ha. Küçükköyün nüfusu 400 bin kardeşim Allah Allah
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,051
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
havalar baya ısındı kanıtı :queen: :queen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
akalteke' Alıntı:
Savaaaaş varya bana bak aklını alırım ha. Küçükköyün nüfusu 400 bin kardeşim Allah Allah
iyide tamer abi ben sadece tanıyorum dedim senınle alakalı bişey demedımkı neden kızıyorsunkı benım gibi masum bi adama :queen: :queen: :queen:
aşkolsun yaa:queen:
kırıldım ınan:salut:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
arkadaşlar hatırlarsanız darülaceze dönüşü taksim meydanında gösteri yapmıştık pankart açmıştık bu kadar ilgi çekememiştik amcam bütün ilgiyi toplamış acaba bizde aynısını yapsak hani bizi trafikte farketsinler diye
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Seksapelüst düzey göbek üzeri don ve YBR 125 üzeri bütünsellik bir zamanlar Hande Ataizi de at üzerinde benzer pozlar vermişti çağrışım yaptı nedense Seksi motorcu! dedikleri bu olsa gerek
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
Helal be amcama millet o kadar darülacizeyi ziyaret etti motosikletçiler anıtkabire geldi bu derece ilgi çekmemişti insan acaba MT tişört yerine iç çamaşırımı hazırlamalı diyor :mrgreen:
işin şakası bir yana bu sıcaklar insanın beynini kaynatıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst