Dylancıların Agva Macerası

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
387
valla elinize kolunuza tekerinize salık olsun be arkadaşlar. Gezilerinizin devamı daim olur işallah.
:cat:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
450 Km. miiii:queen: tam benim Beat lık yolmuş yavv, biliyon kendileri bir Tork canavarıdır:p Nereye gidiyonuz, niye bize demiyonuz, bizi beyenmiyürmüsün yoksa :queen: Belkim araba ile gelirdik hem :pale:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Abicim ben millete 1 ay evvel söyledim kimse biz geliriz diyemedi.

Cumartesi sabah erkenden yola çıkıyorum ve Bilecik'e gidiyorum. Cumartesi-Pazar seklinde gezip, kiraz toplayıp geleceğim. Tabi yol boyunca sürekli mola verip enteresan yerlere girmeyi ihmal etmeyeceğim. Sürekli yol üzerinde nerelere gidilir ne yapılır onun bilgisini topluyorum şu anda. Dönüşüm bol fotoğraflı ve yol videolu olacak. Yol videosu için bu hafta ne yapıp edip ön tarafa bir kamera aparatı oturtacağım.

Dönüşümde yazacağım rapor ile Bilecik'in turizm potansiyelini yükseltmeyi planlıyorum :). Bu gezi sonrasında kimse böyle sessiz kalmayacak ve bizde geliyoruz bizdeee! diye bağıracaklar.. O günlerde gelecek.. Daha karpuz mevsimi var :) Geçen sene Bozcaada ve Assos'ta turizmi patlatmıştım.
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Abicim ben millete 1 ay evvel söyledim kimse biz geliriz diyemedi.

Cumartesi sabah erkenden yola çıkıyorum ve Bilecik'e gidiyorum. Cumartesi-Pazar seklinde gezip, kiraz toplayıp geleceğim. Tabi yol boyunca sürekli mola verip enteresan yerlere girmeyi ihmal etmeyeceğim. Sürekli yol üzerinde nerelere gidilir ne yapılır onun bilgisini topluyorum şu anda. Dönüşüm bol fotoğraflı ve yol videolu olacak. Yol videosu için bu hafta ne yapıp edip ön tarafa bir kamera aparatı oturtacağım.

Dönüşümde yazacağım rapor ile Bilecik'in turizm potansiyelini yükseltmeyi planlıyorum :). Bu gezi sonrasında kimse böyle sessiz kalmayacak ve bizde geliyoruz bizdeee! diye bağıracaklar.. O günlerde gelecek.. Daha karpuz mevsimi var :) Geçen sene Bozcaada ve Assos'ta turizmi patlatmıştım.

Valla benim kendi kendime planladığım günü birlik turu sen daha da keyifli hale getirip organize bile olmuşsun... :) Abim pro fotocudur, Bilecik'e giderken, E6'dan Bilecik sapağından girdikten sonra Taraklı'yı takip et dedi. Muhteşem bir manzara, muhteşem bir yol, imiş... Ben de bi erken uyanabilsem gideceğim ama, hafta sonları kalkamıyorum bir şekilde... Gezi fotolarını merakla bekleyeceğim...
 
Katılım
13 Ara 2006
Mesajlar
20
Way be gerçekten rüya gibi bi gezi olmus böyle resimleri videoları görünce daha bi güzel geldi gözüme önümüzdeki gezileri sabırsızlıkla bekliyorum runnerım ve ben her km'de tecrübemize tecrübe ekliyoruz ağvanın virajlarından sonra istanbulun yolları cerez gibi geldi :) çok keyifliydi çokk fotolar ve videolar için bütün abilerime teşekkürler (erdoğan&servet&çoşkun) bidahakine daha profesyonel çalışmalar bekliyoruz :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Aslında yol rotamı doğru dürüst çıkaramadım insan gitmişken her yere uğramak istiyor ama 2 güne ne kadarı sığar bilemiyorum. Osmanelinde görüntülemek istediğim yerler var ama dediğin gibi Taraklı da es geçilmeyecek yerlerden birisi.. belki bi daire çizip dönüşü ordan yaparım ya da motorun tepesinden hiç inmeyeceğim heryerimi nasır bağlayacak :) tatili uzatsam mı ne yapsam :mrgreen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
18
arkadaşlar, gezi o kadar güzeldi ki ben hala kendime gelemedim:queen:
gezinin en ilginç yanı, gebzeden içerenköye kadar olan mesafeydi::150::
çünkü hiç hatırlamıyorum.
bu arada fotolar çok güzel olmuş:cherry: ellerime sağlık
bi dahaki gezi ne zaman:queen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
757
Aman allahım ne yaptın yani yol boyunca uyudun mu? tabii sen tüm gece de uykusuzdun, oysa Servet erkenden gidip orda ağaçlar altında dinlenme ve uyuma sözü vermişti :mrgreen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
18
neyseki, arada bi beni dürten biri vardı::friends:sağsalim eve kadar gelebildik:cherry:
benim uykusuzluğuma rağmen gezi çok güzeldi:cherry:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Eylem Yuvacık dönüşünde bile uyumuştu, Gebze neki :) Nöbet sonrası heryerde uyunabilir kendimden biliyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
311
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eğer o arka yolu şaşırmayıp doğru girebilseydik işte o zamn dinlendirici bir yolculuk olabilirdi ama her şeye rağmen en kısa zaman da tekrar ve bu defa daaha kalabalık olmak dileğiyle artık ben buraya yazı yazamıyorum kendi yerimize devam edeceğim
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
süpersiniz beyler.. Cok güzel bi ekipsiniz... Gezilerin devamını bekliyoruz... Ama su reism boyutlarını 640*480 yapsaymıssınız cok daha hoş olaacakmıs... :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Gerçekten çok güzel gezi olmuş... Özendim valla... Ama siz scooter dışı almazsınız şimdi aranıza...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
311
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
almazmıyız arkadaşlar bizim yollarımız herkese açık bir dahakine inşallah
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşlar, gezi o kadar güzeldi ki ben hala kendime gelemedim:queen:
gezinin en ilginç yanı, gebzeden içerenköye kadar olan mesafeydi::150::
çünkü hiç hatırlamıyorum.
bu arada fotolar çok güzel olmuş:cherry: ellerime sağlık
bi dahaki gezi ne zaman:queen:

neyseki, arada bi beni dürten biri vardı::friends:sağsalim eve kadar gelebildik:cherry:
benim uykusuzluğuma rağmen gezi çok güzeldi:cherry:

yaw yenge yapma böyle şeyler gözünü seveyim...sen muzaffer abiye lazımsın...:p tabi kocaeli'de senden kurtulamadı böyle yollara başvurdu dimi...:mrgreen:

şaka bi yana madem böyle bi alışkanlığınız var motora bindiğinizde halatla falan kendinizi bağlayın...:cherry: en azından kaza riski minimuma iner...:bounce:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
1
Arkadaşlar selam,
Ben cıtroen saxo cu ;) Dostlar ağvaya giderken sizin keyfiniz iyiydi biz klimasız arabada piştik bir dahaki sefer ben eşimi getirmeyeceğim !! Ya da Ahmet Baskanın motorunu alıp oyle katılayım sıze malum sımdı dugun hazırlıkları ıcerısındeyız masraf yapmamak lazım
Fotograflar guzel bende ekleyeyım bır ıkı tane ;)
Sevgıler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
311
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
VAY Saxo cu vay sende aramızdasın ha sen arabayla gel daha iyi
 
Katılım
8 Ara 2004
Mesajlar
21
gerçekten güzel bir gezi olmuş arkadaşlar tebrikler Runner'ı fazla göremedik ama olsun :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst