- Katılım
- 3 Mar 2007
- Mesajlar
- 387
valla elinize kolunuza tekerinize salık olsun be arkadaşlar. Gezilerinizin devamı daim olur işallah.
:cat:
:cat:
Abicim ben millete 1 ay evvel söyledim kimse biz geliriz diyemedi.
Cumartesi sabah erkenden yola çıkıyorum ve Bilecik'e gidiyorum. Cumartesi-Pazar seklinde gezip, kiraz toplayıp geleceğim. Tabi yol boyunca sürekli mola verip enteresan yerlere girmeyi ihmal etmeyeceğim. Sürekli yol üzerinde nerelere gidilir ne yapılır onun bilgisini topluyorum şu anda. Dönüşüm bol fotoğraflı ve yol videolu olacak. Yol videosu için bu hafta ne yapıp edip ön tarafa bir kamera aparatı oturtacağım.
Dönüşümde yazacağım rapor ile Bilecik'in turizm potansiyelini yükseltmeyi planlıyorum. Bu gezi sonrasında kimse böyle sessiz kalmayacak ve bizde geliyoruz bizdeee! diye bağıracaklar.. O günlerde gelecek.. Daha karpuz mevsimi var
Geçen sene Bozcaada ve Assos'ta turizmi patlatmıştım.
arkadaşlar, gezi o kadar güzeldi ki ben hala kendime gelemedim:queen:
gezinin en ilginç yanı, gebzeden içerenköye kadar olan mesafeydi::150::
çünkü hiç hatırlamıyorum.
bu arada fotolar çok güzel olmuş:cherry: ellerime sağlık
bi dahaki gezi ne zaman:queen:
neyseki, arada bi beni dürten biri vardı::friends:sağsalim eve kadar gelebildik:cherry:
benim uykusuzluğuma rağmen gezi çok güzeldi:cherry: