- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 757
- Konu Yazar
- #1
Bugün 12 saat motor tepesinde Ağvaya gittik, geldik. Videolar fotograflar... hepsi az sonra... "Bu yol 12 saat nasıl olur?" demeyin. Maltepe'den yola çıktık sadece... Meğersem amacımız Ağva'ya gitmek değilmiş. ::dalga::
Video (Yaklaşık 44 Dakika)
[GV]-8103722566635572264&hl=en[/GV]
Sabah Maltepe sahil yolunda buluşuyoruz. Denizci adamın hali başka oluyor tabi.. sabah erken kalkıp bir çanta kahvaltılık hazırlamış, sabah sabah tüm açları doyurdu
Şile sonrasında Ağva yoluna girdik ama saat 13. oldu acıkmaya başladık nereye gitsek nerde ne yapsak diye karar vermeye çalışıyoruz.
Tabi karar veremeyip kendimizi sahilde kumsalda buluyoruz. Ateşli gençlik adrenalin peşinde!...
.. derken aç karnıımızı doyurcak güzel bir yer bulcaz diye kendimizi off-road bir yerde bulduk.
Battık balık yan gider dediğimiz yolda 3 km gidip bir yere ulaşamayacağımızı anlayınca en iyi yer bilgidiğin yerdir deyişiyle Ağva merkeze kaçarcasına koşturuyoruz..
Yaktın bizi Servet! saat 3 oldu açııız açç!
Görüldüğü üzere tüm açlar mangal başında..
Yemek sonrasında dere kenarına yürüyüşe gidiyoruz.
Dere gezintimiz..
Köprü sallanıyor arkadaşlar! aşağıya uçmadan pozumuzu verip kaçalım
Akşamı ettik artık dönüyoruz
Video (Yaklaşık 44 Dakika)
[GV]-8103722566635572264&hl=en[/GV]
Sabah Maltepe sahil yolunda buluşuyoruz. Denizci adamın hali başka oluyor tabi.. sabah erken kalkıp bir çanta kahvaltılık hazırlamış, sabah sabah tüm açları doyurdu
Şile sonrasında Ağva yoluna girdik ama saat 13. oldu acıkmaya başladık nereye gitsek nerde ne yapsak diye karar vermeye çalışıyoruz.
Denizcimuzaffer' Alıntı:Bu arada eylem arkamda uyumaya başladı yineaarada dürtüyom, kız hiç uyumamıştı.
Tabi karar veremeyip kendimizi sahilde kumsalda buluyoruz. Ateşli gençlik adrenalin peşinde!...
Denizcimuzaffer' Alıntı:ne adrenalini yavv, kumda oynuyolar işte![]()
.. derken aç karnıımızı doyurcak güzel bir yer bulcaz diye kendimizi off-road bir yerde bulduk.
Battık balık yan gider dediğimiz yolda 3 km gidip bir yere ulaşamayacağımızı anlayınca en iyi yer bilgidiğin yerdir deyişiyle Ağva merkeze kaçarcasına koşturuyoruz..
Yaktın bizi Servet! saat 3 oldu açııız açç!
Görüldüğü üzere tüm açlar mangal başında..
Yemek sonrasında dere kenarına yürüyüşe gidiyoruz.
Dere gezintimiz..
Köprü sallanıyor arkadaşlar! aşağıya uçmadan pozumuzu verip kaçalım
Akşamı ettik artık dönüyoruz
Son düzenleme:


























