- Katılım
- 8 Kas 2009
- Mesajlar
- 1,401
Yaralı arkadaşlara acil şifalar diliyorum.
Arkadaşlarını yalnız bırakmayan ,destek olan, manevi destek arayan arkadaşlarımıza da bu davranışlarından ötürü saygılarımı sunuyorum.
Arkadaşlarını yalnız bırakmayan ,destek olan, manevi destek arayan arkadaşlarımıza da bu davranışlarından ötürü saygılarımı sunuyorum.