Düzce'de hastamız var

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
Akçakoca'da ikamet ediyorum.Topici şimdi gördüm.Daha önce görseydim eğer mutlaka ama mutlaka ziyaretine gelirdim üzüldüm bak şimdi:pale:
Çok şükür iyileşmişsin ve aramızdasın çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın inşallah :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst