Düzce'de hastamız var

Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
ALLAH Şifa versin kardeşim umarım bir an önce iyileşip yeni fotolar çekmek için gezmeye yeniden başlar. Maalesef şu anda dualarımızdan başkası ile destek olamıyoruz ama İNŞALLAH Yakın çevredeki üye arkadaşlardan ziyaretine gidip sevindirenler olacaktır.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Az once konustum, sesi dune gore cok cok iyi geliyordu. Insallah bu hizla iyilesip en kisa zamanda aramiza donucektir.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Allah sifa versin, daha beterlerinden korusun, hepimizi...
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
şerefi 1-2 muhabet etmişliğim var temiz çocuk cbf 250 si var çok geçmiş olsun acil şifalar
 
Katılım
1 Ağu 2009
Mesajlar
497
Akşam kardeşimizin yanındaydım herkese çok çok selamları var.durumuna gelince çok şükür tehlikeli bir durumu yok,vücutta oluşan hasarlar zaman içerisinde kendiliğinden onarılacak durumda şimdilik ameliyatlık bir durum gözükmüyor.morali ve neşesi gayet yerinde ve en önemlisi de bu zaten.maşallah kendisi de zaten yapılı ve bakımlıymış,en kısa zamanda toparlar İnşallah.:cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Ayaginiza saglik. Seref massallahi var saglam adam, ben olsam okadar saglam cikamazdim belkide.
Tek ihtiyaci moral arkadaslar.
Gezi yazilarini resimleri begenip onlara yorum yapmakla olmuyor. Boyle anlarda birbirimizin yaninda olmamiz lazim. Zaten basta ana babasi sonra toplum onyargilariyla catisarak yasamaya caistigimiz bu keyfi boyle zamanlarda birbirimize destek olarak pekistirip cevreye karsi daha akli basinda ve saglam bir imaj olusturabiliriz.
Birgun siz yatakta yatarken annenizin babanizin " hani nerde o cok sevdigin, bizi birakip pesine gittigin, motorcu serseriler " demesini hicbirimiz istemeyiz herhalde.

O yuzden biraz daha duyarli ve hareketli olmamiz bizim faydamizadir. Bugun ona, yarin sana, bana hepimize olabilir.

Aptal saptal konulara hit rekoru kirdirmak, sayfalarca yazmak kimseye bi shit kazandirmaz.

Gelmek isteyen olursa hafta sonu yine duzceye gidiyorum insallah.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Allahtan acil şifalar diliyorum kardeşimize çok geçmiş olsun .....iyi haberler bekliyoruz.... sakarya gezisinden sonra uğramayı düşünüyoruz ama benim bursaya geçmem zorunlu duruma göre bakacağız artık...ama lütfen giden arkadaşlar burada bilgilendirdirsinler bizleri...face tede bu konuyu paylaşacağım....
 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
336
çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inşallah. ilk okuduğumda moralim bozuldu fakat durumunun iyiye gittiği yönündeki haberler içimi rahatlattı. Allah cümlemizi kazadan beladan korusun
 
Katılım
15 Kas 2011
Mesajlar
187
yüce allah tan acil şifalar diler, biran önce hepimizin taşıdığı; bınlerce bedende tek bır ruh olan motosiklet sevdasıyla saglıklı bı şekılde hayatına dewam etmesını dılerım ... ALLAH ŞİFA VERSİN İNŞALLAH
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Ayaginiza saglik. Seref massallahi var saglam adam, ben olsam okadar saglam cikamazdim belkide.
Tek ihtiyaci moral arkadaslar.
Gezi yazilarini resimleri begenip onlara yorum yapmakla olmuyor. Boyle anlarda birbirimizin yaninda olmamiz lazim. Zaten basta ana babasi sonra toplum onyargilariyla catisarak yasamaya caistigimiz bu keyfi boyle zamanlarda birbirimize destek olarak pekistirip cevreye karsi daha akli basinda ve saglam bir imaj olusturabiliriz.
Birgun siz yatakta yatarken annenizin babanizin " hani nerde o cok sevdigin, bizi birakip pesine gittigin, motorcu serseriler " demesini hicbirimiz istemeyiz herhalde.

O yuzden biraz daha duyarli ve hareketli olmamiz bizim faydamizadir. Bugun ona, yarin sana, bana hepimize olabilir.

Aptal saptal konulara hit rekoru kirdirmak, sayfalarca yazmak kimseye bi shit kazandirmaz.

Gelmek isteyen olursa hafta sonu yine duzceye gidiyorum insallah.

kardeşim aynen katılıyorum.....benim bursa işim var yoksa gelirdim hiç düşünmeden....ama bizden birileri mutlaka gitmeli derim....
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Sukur Allaha turp gibi, bir insan bir haftada bukadar iyilesme kaydeder ancak. MASALLAH... Dahada hizli normal hayatina donucek Allahin izniyle
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
53
Merhaba,Tam 2 ay oldu :sunny: daha dün gibi halbuki rüya gibi bir gezi sonrası böyle bir olayla karşılaşacağını kim bilebilirki, :queen: 2 büyük operasyon sonrası ayaktayım çok şükür,uzun bir fizik tedavi ve Aileyi ikna sürecinden sonra tekrar aranızda olacağım inş, :)

Başta ACAYÜP abi olmak üzere,ziyaretime gelen telefon ile arayıp mesaj atarak Maddi,manevi desteğini eksik etmeyen ::blushani siz değerli abilerime ve kardeşlerime çook tşk ederim. ::sm_smile
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
OOOO Şeref beylerde burdalarmış :)

SAbahtan beri motorla uğraşıyorum. Farlar yanmıyordu heryeri söktüm meğer düğme bozulmuş :) en son baktığım yerden çıktı. Dedim Şeref olaydı lastiklerin durumuna bakar arızanın yerini söylerdi uğraştırmazdı beni:queen:
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
şeref arkadaşım seni aramızda görmekten çok memnun olduk
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst