Ayaginiza saglik. Seref massallahi var saglam adam, ben olsam okadar saglam cikamazdim belkide.
Tek ihtiyaci moral arkadaslar.
Gezi yazilarini resimleri begenip onlara yorum yapmakla olmuyor. Boyle anlarda birbirimizin yaninda olmamiz lazim. Zaten basta ana babasi sonra toplum onyargilariyla catisarak yasamaya caistigimiz bu keyfi boyle zamanlarda birbirimize destek olarak pekistirip cevreye karsi daha akli basinda ve saglam bir imaj olusturabiliriz.
Birgun siz yatakta yatarken annenizin babanizin " hani nerde o cok sevdigin, bizi birakip pesine gittigin, motorcu serseriler " demesini hicbirimiz istemeyiz herhalde.
O yuzden biraz daha duyarli ve hareketli olmamiz bizim faydamizadir. Bugun ona, yarin sana, bana hepimize olabilir.
Aptal saptal konulara hit rekoru kirdirmak, sayfalarca yazmak kimseye bi shit kazandirmaz.
Gelmek isteyen olursa hafta sonu yine duzceye gidiyorum insallah.