Düzce'de hastamız var

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaslar pasaa nikli Seref arkadasimiz tatil donusu Bolu dagi inisinde kaza gecirmis ve o gece (cuma gecesi) Duzce Ataturk Devlet hastanesi aciline kaldirilmistir. ( yimpasin karsisindaki bina)
( kendisini gecen sene 100 cc scooter ile 2700 km konsundan hatirlayabilirsiniz.)

Agir bir kaza gecirmis olmasina ragmen simdilik caninin sag olduguna sukretmekten baska tek sey varsa oda kendisine moral destegi verebilmektir.
Bu anlamda yakin cevresinde olupta gitme imkani olanlar kisa ziyaretlerini esirgemezlerse buyuk hayir islemis olurlar.

Kan ihtiyaci olursa (A+) ayrica konu acacagim.
Simdilik tek ihtiyac moral.

Ayni odada birde 16 yasinda kazazede var onunda durumu ciddi.
Her iki kardesimede Allahtan acil sifalar diliyorum.
Lutfen imkani olan bir selamini olmayan duasini esirgemesin.

Heran hepimizin basina gelebilir.

Dun gece ve bu sabah yanindaydim.

Inanin sizi gordugu andaki gozlerindeki isiltiyi gormek herseye degiyor.


Not: Capa, cerrahpasa, gibi gogus cerrahisi uzerine tesekkulu bir hastanede bize yardimci olabilicek bir dostumuzda varsa ve yardimci olmak isterse benimle irtibat kurabilirler.


Herkese kazasiz surusler. Allah hepimizi korusun.

Seref Kenanoglu.

Bizim icin 1000e yakin fotoraf cektigini ve buraya ekleyemedigi icin uzuldugunu soyleyen temiz kalpli az bulunur guzellikte bir insandir.....
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin en yakın zamanda forumda tekrar görelim inşallah
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.ALLAH acil şifalar versin.Akşam akşam üzüldüm.
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
inşallah ALLAH'ın izni ile aramıza sağ salim döner acil şifalar ailesi ve yakınlarına geçmiş olsun dileklerimi sunarım
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
büyük geçmiş olsun...uzaktayım ama yapabileceğim bir şey olursa seve seve yardımcı olurum...
allah yardımcısı olsun...
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Şeref dört dörtlük bir genç. Hayat dolu, samimi, candan. Nasıl üzgünüm anlatamam. Ama benim tanıdığım Şeref ayağa kalkar. Atlatır.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Acılarını azaltacağını umarak geçmiş olsun der, bir an önce sıhhatine kavuşmasını temenni ederim.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Geçmiş olsun insallah en kısa zaman da sağlığına kavuşur Allah hepimizi kazalardan korusun
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Allah acil şifalar versin,dualarımız kendisiyle,en kısa sürede eski sağlığına tez zamanda kavuşur umarım.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Massallahi var ben olsam sanirim o kadar saglam cikamazdim.

Az once kiyafetlerini inceledim Kaskin ve kiyafetin onemi acikca ortada. Kafasi sivri biryere carpmis kaskta delik var fakat sukur kafasina hicbir zarar vermemis. Montu param parca MONTUN IC CEBINDEN UFAK BIR PARFUM SISESI CIKTI VE SANIRIM KABURGA KIRIGINA NEDEN OLANDA BU. LUTFEN IC CEPLERI KGS DISINDA HICBIRSEY ICIN KULLANMAYIN.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şeref kardeşimle bakırköy toplaşmasında tanışmıştık.
Çok samimi ve güler yüzlü bi arkadaşım.
Derin üzüntü içindeyim şuan :pale:
Eyüp abi konuyla ilgili olarak habersiz bırakmazsan sevinirim.
Birde Şeref arkadaşımın telefon numarasini bana özelden ulaştırırsan, hastaneden çıktıgında kendisine ulaşabilirim.
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
ALLAH acil şifalar versin..çok geçmiş olsun ayrıca kaza geçiren arkadaşa manevi desteğinden dolayı senide tebrik ederim eyüp...sağolasın ...
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Insaniz hersey bizim icin. Birgun cok buyuk hayaller pesindeyken ertesi gun hayattaki tek derdiniz oksurebilmeye calismak ama bunu basaramamak olabilir....
Cok uzgunum cok........uzun uzun yazmak istemiyorum :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst